Avatar billede turbo3000 Nybegynder
30. september 2006 - 18:53 Der er 1 løsning

Sprøgsmål om Acer Ferrari 3000 og RAM?

Hej

Er der nogen der kender noget til 'Acer Ferrari 3000' modellen?

Der er installeret 512MB RAM. Og der står i manualen at den har to sockets og at der skulle være en ledig til udvidelse.

Men når jeg åbner hukommelses rummet, er der kun et RAM kort på 256MB.
Så hvor sidder det andet? Kan det være indbygget? Hvis det er indbygget, hvor er så socket nr. 2?
Avatar billede maddan Nybegynder
03. oktober 2006 - 13:24 #1
Så vidt jeg kan se i manualen (fundet på Acer's hjemmeside) er kun 1 stik tilgængeligt for brugeren - dvs. vil du have mere ram, må du bytte den blok ud som sidder der nu med en større.