Avatar billede ms20 Nybegynder
29. september 2006 - 18:54 Der er 1 løsning

Mulig skærmfejl?

Min ViewSonic VG 720 er begyndt at opføre sig underligt.

Ca. én gang hver dag, går skærmen i sort!

Sådan sker det:
Skærmen går død i ca. 5 sec. Den grønne "on" knap lyser derefter i et sec., væk igen, og tænder normalt igen. Nogle gange kan det varer i 10-15 sec!

Jeg sidder kan fx. side og se på min e-mail og surfe på APN.dk som er en helt uskadelig nyhedsside.
Jeg har ikke pauseskærm eller dvale på. Kablet sidder solidt i pc...

Jeg har prøvet at skifte grafikkort, uden held. Skærmen er under ½ år gammel...

Hvad er fejlen???
Avatar billede ms20 Nybegynder
24. februar 2007 - 11:20 #1
Skærmen er blevet ombyttet