Avatar billede xplorer Nybegynder
28. september 2006 - 18:54 Der er 4 kommentarer

Hjælp til at finde den korekte Router til mig.

Jeg står og skal have ny router da den jeg har ikke kan levere den korekte internet hastighed som min udbyder kan give mig, den smider 600 kb væk så en ny skal til og helts trådløs, jeg har 10/10mb internet dvs jeg down og uploader med 1.3 mb sec og det skulle den router også kunne klare.

Jeg har selv set på den her.
http://games.dlink.com/products/?pid=370&#DGL-4300

Jeg vil høre om nogen kan anbefale en der er billiger eller om den jeg linker til bare er super god eller hvad andre evt vil anbefale jeg er åben
Avatar billede coderdk Praktikant
28. september 2006 - 19:15 #1
Hvilken router har du nu? Er det fiber/ethernet? Smider den 600 Kbps væk?! Er det ikke nok med 9400 Kbps :)
Jeg synes den D-link du har kig på ser fin ud, den har også QoS så du kan prioritere trafik, hvilket er rimelig fedt :)
Avatar billede xplorer Nybegynder
28. september 2006 - 19:41 #2
Jeg har en 3com cabel / dsl gateway har talt med dem jeg købte den af og de siger at den kan bare ikke smide mere ud til mig den stopper ved 5-700 kbs og ja jeg har fibernet.
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
28. september 2006 - 20:02 #3
Den du selv har fundet kan godt anbefales. Jeg har læst flere steder om den hvor den bliver anbefalet som en god router, så den går sikkert ikke fejl af. Den skulle være rigtig god til spillefolket. Du skal bare være opmærksom på at hvis du sætter den til at køre sammen med netkort eller andet udstyr, der ikke er lavet til den høje hastighed vil du ikke få fornøjelse af hastigheden.
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
15. oktober 2006 - 21:28 #4
xplorer, har du fundet ud af noget?