Avatar billede redbastard Nybegynder
28. september 2006 - 08:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

strømmen forsvandt

Mens jeg spillede lukkede computeren ned,den var ikke varm.
Strømmen til computeren forsvandt bare, og den kan ikke starte igen nogen som har en ide hvor jeg skal kikke efter fejlen?
Jeg mistænker strømforsyningen, men jeg at bundkortet får strøm da den lille grønne lampe lyser på det.
Asus P5AD2-E Premium bundkort
Geforce 6600 GT Grafik.
Avatar billede peet49 Nybegynder
28. september 2006 - 08:46 #1
Vil tippe på PSU-600GT er meget strømkrævende.
Avatar billede newts Nybegynder
01. oktober 2006 - 13:25 #2
En strønforsyning giver flere forskellige spændinger fra sig.
Selv om 5 v lampen lyser, kan de andre godt være røget.
Der er nok røget en sikring i strømforsyningen, men.....
Det er billigere at købe en hel ny og sætte den i, end få den gamle repereret.
Så smut til tjdata(www.tjdata.dk er nok billigste sted i øjeblikket) i odense og køb en ny.
Venlig hilsen Niels Erik Winhter