Avatar billede fasting Nybegynder
26. september 2006 - 18:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

gendanne papirkurv

jeg kom til at slette billeder i min iPhoto papirkurv som jeg ikke skulle ha gjort... kan jeg få dem tilbage... ?!

jeg kan ikke se dem i den almindelige papirkurv!!!

hjælp!
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
26. september 2006 - 19:18 #1
Avatar billede egonspock Seniormester
27. september 2006 - 00:47 #2
Grimt. Prøv at undgå at bruge computeren, om muligt og mount drevet via Firewire, så evt. logfiler, VM-filer og andet godt ikke overskriver de forsvundne billeder.
Dernæst prøv et program som:
http://www.prosofteng.com/products/data_rescue.php
Det er halvdyrt, men man kan prøve det først og se om det kan finde noget. Og det virker på en Mac ;-)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
21. december 2006 - 17:33 #3
håder du fik det løst..?
Avatar billede fasting Nybegynder
21. december 2006 - 23:20 #4
ja, det virkede med programmet fra prosoft
Avatar billede egonspock Seniormester
21. december 2006 - 23:47 #5
Cool. Det var rart at høre. Det har også reddet en harddisk for mig engang, så jeg turde godt nævne det ;-)