Avatar billede nothingaqua Nybegynder
26. september 2006 - 17:30 Der er 3 kommentarer

Ændring af tastatur funktionerne

Hej,

jeg har mistet end hånd, men vil gerne forsætte med at programmere.

det vl være en hel del lettere for mig , hvis jég fik mulihed for at rykke rundt på nogle tegn.

ex.

> fik 1tal pladsen
< fik 2tal pladsen
# fik 3tal pladsen
osv.

findes der et stykke software til det?
Avatar billede hmortensen Nybegynder
26. september 2006 - 17:36 #1
Microsoft har lavet et lille program til det:
http://www.microsoft.com/globaldev/tools/msklc.mspx
Avatar billede overload.dk Nybegynder
26. september 2006 - 18:22 #2
Ellers vil jeg anbefale: http://www.randyrants.com/sharpkeys/

Jeg kører med Mac-tastetur på min PC, og F13, F14, F15 og F16 samt Eject - keyen, gør desværre ikke meget normalt i Windows - de er nu blevet tildelt alle mulige genveje til programmer og lignende.

SharpKeys kræver bl.a. ikke at køre i baggrunden, da den mapper-tasterne i registreringsdatabasen. Så det tager ingen ressourcer.
Avatar billede nothingaqua Nybegynder
28. september 2006 - 15:40 #3
sharpkeys, har jeg kun mulighed for at flytte tasterne.
feks flytte . op på F1 pladsen, men der er ikke mulighed for at flytte : op på F1 pladsen . Det første foreslag fejler hele tiden.