Avatar billede n3wbi Nybegynder
25. september 2006 - 15:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

LaserJet 2840 via Netværk?

Jeg har 3 maskiner i en 5 port Switch sammen med en HP 2840 som kan scanne til PDF, ved de forskellige klienter!

Jeg kan sagtens printe fra min klienter til printeren igennem netværket. MEN hver gang jeg på scanneren vælger den PC jeg vil scanne de dokumenter til som jeg har lagt i ark-føderen, kommer der følgende fejl "Kan Ej Tilslutte" :(

Dette har virket i ca. 14 dage, men nu sker der intet, efter at ha geninstallere softwaren, samt slukket og tændt samtlige maskiner og printeren igen og igen, håber jeg nu på der er en herinde der måske kan hjælpe!

Kan det være netværket? - Jeg har checket at der IKKE er installeret noget SYmantec på nogle af maskinerne, WIndows Firewall er slået fra, så jeg er helt på bar bund!

Det er en Belkin 5 port switch!
Avatar billede lazeric Nybegynder
25. september 2006 - 15:38 #1
Jeg kan ikke lige sige hvad det skulle være men jeg har to foreslag.
1) Installer IPX/NetBIOS netværksprotokollen på samtlige PC'er. Windows kan lave alle mulige fejl på et rent TCP/IP net.
2) Istedet for at sende scan til en PC, kan du vel hente scan? Hvis ikke du kan importere fra scanneren, så tror jeg heller ikke du kan sende fra den.
Avatar billede n3wbi Nybegynder
13. juli 2007 - 14:39 #2
skriv et svar og du får point
Avatar billede lazeric Nybegynder
16. juli 2007 - 08:15 #3
ok :)
Avatar billede n3wbi Nybegynder
16. juli 2007 - 16:20 #4
eee