Avatar billede logsuppe Nybegynder
24. september 2006 - 17:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Tastatur med digitale taster!

Hej!

Jeg faldt engang over et tastatur hvor selve tasterne var små digitale skærme. Man kunne altså selv bestemme farve og skrifttype på bogstaverne. Ude til venstre på tastaturet var nogle programmerbare taster, hvor tasten fik det ikon som tasten var genvej til.

Nogen der kender tastaturet? Evt. et link?
Avatar billede old-faithful Praktikant
24. september 2006 - 18:18 #1
Avatar billede mhauge Nybegynder
24. september 2006 - 20:07 #2
Lyder meget som den, indtil videre er den kun kommet i en version med 3 knapper
http://www.artlebedev.com/everything/optimus-mini/
Må se om den store kommer en gang, det er ved at være længe siden de begyndte at reklamere for den.
Avatar billede mtj111 Novice
24. september 2006 - 23:13 #3
De siger selv at den kommer sidst i 2006.
Jeg ønsker mig ihvertfald det lækre tastatur :-)

Men prisen bliver vist også lidt pebret.... De siger selv: "It will cost less than a good mobile phone"... Og hvad koster en *god* mobiltelefon så?
Avatar billede mhauge Nybegynder
25. september 2006 - 04:38 #4
Tjaa, der vil jeg nok sige omkring 5000,-
Det er deromkring de dyre mobiltelefoner koster.
Avatar billede logsuppe Nybegynder
25. september 2006 - 07:48 #5
Sørme jo, der var den jo! - Smid lige et svar, old-faithful, hvis du vil have de 15 point. Tak for hurtig respons!
Avatar billede old-faithful Praktikant
25. september 2006 - 12:16 #6
Ingen årsag. Her kommer svaret!
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2006 - 22:51 #7
sikke dog et drømme tastatur ,men det er vist også det eneste som det bliver til med den pris