Avatar billede mindcrawler Nybegynder
24. september 2006 - 14:21 Der er 3 kommentarer

Grafikkort - Hvad kræves der af bundkortet?

Heysan!

Har kigget lidt på dette grafikkort men jg er i tvivl om hvad det kræver af bundkortet og om det overhovedet kræver noget ud over det sedvanlige.

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=208337&Images=true
Avatar billede levich Nybegynder
24. september 2006 - 14:29 #1
Det kræver porttypen PCI Express x16, som skal være på grafikkortet.
Avatar billede mindcrawler Nybegynder
24. september 2006 - 15:42 #2
ok... så er det jo så nemt =)
Avatar billede levich Nybegynder
24. september 2006 - 16:08 #3
Så vidt jeg ved, så indikerer "PCI Express x16" jo en standard. Naturligvis skal en kraftigt grafikkort ikke sættes sammen med en langsom CPU, men det har jo ikke noget at gøre med bundkortet som sådan.