Avatar billede wheio Nybegynder
17. maj 2001 - 08:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

frames

hvad er der galt her? den fylder ikke hele skærmen med framen....

http://www.furcen.org/~wheio/index.html

og hvorfor loader den ikke main.html ind i dens frame på index2.html på samme side i nogle internet explorer versioner?

nu når vi er i gang så kunne jeg egentlig godt bruge nogle gode forslag til forbedringer(main.html er ikke permanent men jeg har ikke lige tid til at skrive en ny....)
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
17. maj 2001 - 08:12 #1
Jeg kan ikke lige se problemet...
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
17. maj 2001 - 08:15 #2
Man kan slet ikke forbedre på dne side... Du skal på den igen hvis du vil have det til at se lidt professionelt ud. Brug evt photoshop til at lave et pænt design og så få det til at passe ind i framen. Jeg villle joi til en hver tid bruge tables og så måske smide en topframe på hvis det nu skulle være, men tables er langt lettere at arbejde med...

Du skal have fat i andre farver og en helt anden opbygning.
Avatar billede macintosse Nybegynder
17. maj 2001 - 08:54 #3
virker fint på mac-ie
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
17. maj 2001 - 09:01 #4
macintosse kan heller ikke finde problemet...
Avatar billede jakoba Nybegynder
17. maj 2001 - 10:13 #5
du skal have \"-tegn omkring din rows-specifikation.

<frameset ROWS=\"*.0%\">
  <frame name=\"wrapper\" SRC=\"index1.html\" noresize scrolling=\"auto\"> </frameset>

og så er der vist enkelte browsere der under alle omstøndigheder viser en pixel af den \"gemte\" ramme.

mvh JakobA
Avatar billede jakoba Nybegynder
17. maj 2001 - 10:15 #6
husk også at sætte  border=0  og frameborder=\"no\", osv.