Avatar billede likeaprayer Nybegynder
19. september 2006 - 20:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

web server apache

Hej har lige sat min port forwarding på min port 80 så jeg burde kunne host en webserver, virker også fint når jeg bruger mine intern ip som er 10.0.0.2 men ikke på min ud af til ip hvordan kan det være ? jeg får en "Ude af stand til at oprette forbindelse" når jeg prøver? er det noget i min apache opsætning eller ? har også checket at jeg ingen firewall filter har på min router ..

jeg kører med cybercity som host
og med windows xp som styre system
Avatar billede snowball Novice
19. september 2006 - 21:19 #1
Hvilken router har du? Prøv og se om du kan slå IP NAT loopback til.

http://www.geertsen.dk/articles.asp?ArtId=2
Avatar billede fedora Nybegynder
20. september 2006 - 09:47 #2
Så skal jeg vel bare deaktivate loopback interfaced i RRAS?
Avatar billede leif Seniormester
20. september 2006 - 09:50 #3
fedora -> Øhh, af hva' ?
Avatar billede fedora Nybegynder
20. september 2006 - 09:56 #4
Skrev i en forkert tråd..... havde flere vinduer åbne :S
Avatar billede snowball Novice
30. september 2006 - 11:03 #5
likeaprayer: Fandt du ud af det? :)
Avatar billede likeaprayer Nybegynder
01. oktober 2006 - 08:20 #6
ahh mange tak for linket det var lige det som skulle til :) undskyld jeg først acceptere nu