Avatar billede kasperh Nybegynder
18. september 2006 - 12:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Threaded/Trådet beskeder

Hej. Jeg har et forum, som jeg ønsker at lave threaded, det vil sige at alle beskederne har en parentID, som peger på den besked den er svar til. Alle beskeder der så ikke er svar til nogen besked, har så parentID sat til 0.

Jeg vil helst gerne hive listen over alle beskeder ud på én gang, istedet for at lave en SQL forespørgsel for hver enkel besked.

Er der nogen der har et forslag til hvordan man kunne gøre det?
Avatar billede arne_v Ekspert
19. september 2006 - 05:39 #1
der er mig bekendt ikke nogen god løsning på det problem i MySQL
Avatar billede arne_v Ekspert
10. december 2006 - 00:38 #2
der kommer nok ikke flere svar
Avatar billede kasperh Nybegynder
03. november 2010 - 17:15 #3
Lukket