Avatar billede olebole1 Nybegynder
17. september 2006 - 21:37 Der er 50 kommentarer

Msn virus - photo 223

Hej Eksperten

Jeg er kommet til at få noget virus.. Der var en af mine venner, der sendte mig et link. Da jeg trykkede på det, kom der et vindue, der bad mig om at downloade eller åbne.

Jeg trykkede åben. Også er der kommet en masse lort som ikke kan fjernes..

Jeg håber i kan hjælpe mig, orker ikke at geninstallere min com!
Hilsen Ole
Avatar billede dilling-hansen Nybegynder
17. september 2006 - 22:12 #1
kender en med samme problem, men kan ikke finde en løsning.
her er linket hvis nogen kan kigge på det

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÅBEN IKKE DEN HER FIL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!! http://www.uglyphotos.net/photo223.PIF  !!!!!!!!!!!!!!!

Man kan godt hente filen til computeren uder der sker noget, men så længe du ikke åbner filen.

håber nogen kan hjælpe :-\
Avatar billede pidgeot Nybegynder
17. september 2006 - 22:17 #2
Hent http://www.arlet.dk/hjt.exe, lav en log, og kopier den herind.

Jeg er netop i gang med at hjælpe en ven af med den her, og jeg har fundet ud af hvilken fil der skal væk - men skal lige være sikker på der ikke er forskel.
Avatar billede foght Nybegynder
17. september 2006 - 22:19 #3
ja jeg var dum nok til at klikke også:

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 22:18:54, on 17-09-2006
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\LEXPPS.EXE
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_06\bin\jusched.exe
C:\Programmer\DAEMON Tools\daemon.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Distillr\Acrotray.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgwb.dat
C:\Programmer\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\{C0AFE64B-031E-1030-0527-04040415002d}\Update.exe
C:\Documents and Settings\Bo Foght\Skrivebord\hjt.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll
O2 - BHO: AcroIEToolbarHelper Class - {AE7CD045-E861-484f-8273-0445EE161910} - C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O2 - BHO: ToolBar888 - {CBCC61FA-0221-4ccc-B409-CEE865CACA3A} - C:\Programmer\ToolBar888\MyToolBar.dll
O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O3 - Toolbar: ToolBar888 - {CBCC61FA-0221-4ccc-B409-CEE865CACA3A} - C:\Programmer\ToolBar888\MyToolBar.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\jre1.5.0_06\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AtiPTA] atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools] "C:\Programmer\DAEMON Tools\daemon.exe" -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_CC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgcc.exe /STARTUP
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Acrobat Assistant 7.0] "C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Distillr\Acrotray.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE" /background
O4 - Global Startup: Adobe Acrobat Speed Launcher.lnk = ?
O4 - Global Startup: Adobe Gamma.lnk = ?
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O8 - Extra context menu item: Convert link target to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert link target to existing PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert selected links to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECaptureSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Convert selected links to existing PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppendSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Convert selection to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert selection to existing PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert to existing PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Adobe Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1151751893796
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab31267.cab
O16 - DPF: {F6BF0D00-0B2A-4A75-BF7B-F385591623AF} (Solitaire Showdown Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/SolitaireShowdown.cab31267.cab
O18 - Protocol: livecall - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\MSNMES~1\MSGRAP~1.DLL
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\MSNMES~1\MSGRAP~1.DLL
O23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: AVG7 Alert Manager Server (Avg7Alrt) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgamsvr.exe
O23 - Service: AVG7 Update Service (Avg7UpdSvc) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgupsvc.exe
O23 - Service: AVG E-mail Scanner (AVGEMS) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVGFRE~1\avgemc.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPodService - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: LexBce Server (LexBceS) - Lexmark International, Inc. - C:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE
Avatar billede pidgeot Nybegynder
17. september 2006 - 22:21 #4
Foght, der er ikke nogle spor af den hos dig. Du har nok ikke kørt filen, i hvilket tilfælde der ikke er nogen fare (der sker intet ved blot at trykke på linket).
Avatar billede foght Nybegynder
17. september 2006 - 22:23 #5
Pidgeot. Programmet startede og begyndte at sende beskeder til alle på min messenger liste. En gang imellem forsøger den at starte messenger op igen (har lukket og blokeret msgr vha firewall) og mit antivirus brokker sig over en virus. Så jo den er vist inde endnu :-)
Avatar billede dilling-hansen Nybegynder
17. september 2006 - 22:24 #6
jeg har heller ikke åbnet den, men hvis du kan fixe det, kan jeg godt ofre mig ;)
Avatar billede chico Nybegynder
17. september 2006 - 22:24 #7
Har selv modtaget linket,,, har ikke trykket på den, men alligevel vidre sendte den til alle mine kontakter på msn...  er der sket noget ?
Avatar billede pidgeot Nybegynder
17. september 2006 - 22:26 #8
Chico, der sker intet ved kun at modtage linket. Så længe du ikke kører selve filen, sker der intet.

Foght, kan det ikke tænkes dit anti-virus program har fjernet det, når nu det brokker sig over en virus?
Avatar billede foght Nybegynder
17. september 2006 - 22:28 #9
Nej jeg tror der stadig ligger noget inde. Men jeg er igang med en virusscan nu og håber at kunne fjerne den derved. Men ved ikke lige om det er nok. Alle råd modtages med kyshånd.
Avatar billede pidgeot Nybegynder
17. september 2006 - 22:29 #10
Som sagt er den ikke i din log, så det kunne jo tyde på den er væk (eller i det mindste stoppet).
Avatar billede dilling-hansen Nybegynder
17. september 2006 - 22:30 #11
er en hat til tysk... men er det her noget om det... i post #5  ???
Avatar billede cel1 Novice
17. september 2006 - 22:30 #12
hej jeg har haft held til og komme af med den, her er min løsning.
gå indog slet 3 filer som ligger i C:\Documents and Settings"navnet på dig".
der effter åbner du explore og går ind i funktioner og siger slet alle filer.
efter det dovnloader du fra msn.dk den nye msn og når du er kommer til et sted hvor der står reparer eller fjern, så vælger du fjern.
og når den har gjort det går du på msn.dk og instaler msn igen og så er den klaret, det virkede for mig
Avatar billede foght Nybegynder
17. september 2006 - 22:30 #13
Hmm jo men den popper bare op og forsøger at starte messenger og vidersende beskeder. Så et eller andet sted på computeren må der være noget der forårsagder det. Det sker ca. hvert 15. minut
Avatar billede dilling-hansen Nybegynder
17. september 2006 - 22:30 #14
Avatar billede cel1 Novice
17. september 2006 - 22:32 #15
og mit virus program finder heller ikke noget mere
Avatar billede foght Nybegynder
17. september 2006 - 22:33 #16
Det er vist en xinstall.exe fil der forårsagder misæren. Vil håbe mit antivirus program kan fjerne det helt
Avatar billede cel1 Novice
17. september 2006 - 22:33 #17
og jeg glemte lige og sige den ligger også en program fil på skrivebordet
Avatar billede pidgeot Nybegynder
17. september 2006 - 22:35 #18
Foght, det eneste snavs der er i din log er ToolBar888, men det er ikke den der forårsager netop denne virus.

Hvis muligt, så lav evt. en ny log MENS den er poppet op...
Avatar billede swiatecki Novice
17. september 2006 - 22:36 #19
Kør en systemgendannelse

Start -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> systemgendannelse
Avatar billede dilling-hansen Nybegynder
17. september 2006 - 22:38 #20
pidgeot >> hvis du har en mistanke til hvad det er for en fil der f***er, kan du så ikk sige hvad du tror det er :)
Avatar billede pidgeot Nybegynder
17. september 2006 - 22:40 #21
I det tilfælde jeg har arbejdet med er det C:\WINDOWS\system32\Xinstall.exe, der også lægger sig som en O4 i HijackThis! med navnet explorer - men jeg kan jo ikke udelukke at der måske er andre filnavne.
Avatar billede dilling-hansen Nybegynder
17. september 2006 - 22:45 #22
det er også den de snakker om her: http://forum.hijackthis.de/showthread.php?t=18519
hvis det så er den, så ville det være dejligt at få af vide hvordan man kan få det væk ;P

hvad mener du med: "der også lægger sig som en O4 i HijackThis! med navnet explorer" :\
Avatar billede cel1 Novice
17. september 2006 - 22:47 #23
i kan kigge på mit indlæg, det har virket på 2 pc'er nu
Avatar billede dilling-hansen Nybegynder
17. september 2006 - 22:49 #24
cel1 >> hvad hedder filerne så?
jeg vil meget gerne være sikker på at kunne komme helt af med det, hvis jeg skal forsøge på min pc :P
Avatar billede cel1 Novice
17. september 2006 - 22:53 #25
hehe jo da 1. alfa  2. sprY    3. drsmartload1135a
og da jeg gjorde det var det uden og have trykket kør på min msn,
Avatar billede foght Nybegynder
17. september 2006 - 22:54 #26
Ah.. jeg har lige slettet filerne cel1 nævner. Men blev for ivrig så nåede ikke at lægge mærke til hvad de hed. Sorry. Men håber det virker nu.
Avatar billede cel1 Novice
17. september 2006 - 22:54 #27
den ene ligger muligvis som en skjult fil
Avatar billede foght Nybegynder
17. september 2006 - 23:00 #28
Selv efter at have slettet de filer, forsøger virussen at starte messenger + de samme advarsler om virus kommer. Nu forsøger jeg helt at fjerne messenger.
Avatar billede olebole1 Nybegynder
17. september 2006 - 23:01 #29
Her! Jeg tænkte på om folk ikke kunne stoppe med at diskutere herinde, da det gør det ret svært at finde løsningen på problemet?

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 23:01:01, on 17-09-2006
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\McAfee.com\Agent\mcagent.exe
C:\Programmer\McAfee\McAfee VirusScan\VSStat.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_06\bin\jusched.exe
C:\Documents and Settings\Ejer\Dokumenter\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\DAEMON Tools\daemon.exe
C:\dfndrff_e6.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\McAfee\McAfee Shared Components\Instant Updater\RuLaunch.exe
C:\games\steam\steam.exe
C:\Programmer\VIA\RAID\raid_tool.exe
C:\Programmer\McAfee\McAfee VirusScan\Avsynmgr.exe
C:\WINDOWS\system32\cisvc.exe
C:\Programmer\McAfee\McAfee VirusScan\VsStat.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\wdfmgr.exe
C:\Programmer\McAfee\McAfee VirusScan\Vshwin32.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Network Associates\McShield\Mcshield.exe
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\WINDOWS\System32\alg.exe
C:\Programmer\McAfee\McAfee VirusScan\Avconsol.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe
C:\WINDOWS\system32\cidaemon.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Programmer\Windows Media Player\wmplayer.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE
C:\Documents and Settings\Ejer\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\OJFVE8XD\hjt[1].exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://searchbar.findthewebsiteyouneed.com
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://searchbar.findthewebsiteyouneed.com
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://searchbar.findthewebsiteyouneed.com
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.cpcbattlefields.com/day_of_defeat/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://searchbar.findthewebsiteyouneed.com
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://searchbar.findthewebsiteyouneed.com
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
R3 - URLSearchHook: (no name) - {02EE5B04-F144-47BB-83FB-A60BD91B74A9} - C:\Programmer\SurfSideKick 3\SskBho.dll
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Windows Live Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O2 - BHO: QUICKfind BHO Object - {C08DF07A-3E49-4E25-9AB0-D3882835F153} - C:\Programmer\TEXTware\QUICKfind\PlugIns\IEHelp.dll
O2 - BHO: ToolBar888 - {CBCC61FA-0221-4ccc-B409-CEE865CACA3A} - C:\Programmer\ToolBar888\MyToolBar.dll (file missing)
O3 - Toolbar: McAfee VirusScan - {ACB1E670-3217-45C4-A021-6B829A8A27CB} - C:\Programmer\McAfee\McAfee VirusScan\VSCShellExtension.dll
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\programmer\google\googletoolbar2.dll
O3 - Toolbar: ToolBar888 - {CBCC61FA-0221-4ccc-B409-CEE865CACA3A} - C:\Programmer\ToolBar888\MyToolBar.dll (file missing)
O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [MCAgentExe] C:\Programmer\McAfee.com\Agent\mcagent.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MCUpdateExe] C:\PROGRA~1\McAfee.com\Agent\mcupdate.exe
O4 - HKLM\..\Run: [VirusScanMSC] "C:\Programmer\McAfee\McAfee VirusScan\VSStat.exe" /EMBEDDING
O4 - HKLM\..\Run: [ATICCC] "C:\Programmer\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe" runtime -Delay
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\jre1.5.0_06\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Documents and Settings\Ejer\Dokumenter\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [DAEMON Tools] "C:\Programmer\DAEMON Tools\daemon.exe" -lang 1033
O4 - HKLM\..\Run: [keyboard] C:\\kybrdff_e6.exe
O4 - HKLM\..\Run: [defender] C:\\dfndrff_e6.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SurfSideKick 3] C:\Programmer\SurfSideKick 3\Ssk.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ffr894e5] RUNDLL32.EXE w02147c6.dll,n 004894e10000000a02147c6
O4 - HKLM\..\Run: [newname] C:\\nwnmff_e6.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [McAfee.InstantUpdate.Monitor] "C:\Programmer\McAfee\McAfee Shared Components\Instant Updater\RuLaunch.exe" /STARTMONITOR
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "c:\games\steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [SurfSideKick 3] C:\Programmer\SurfSideKick 3\Ssk.exe
O4 - Startup: PowerReg Scheduler.exe
O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: VIA RAID TOOL.lnk = C:\Programmer\VIA\RAID\raid_tool.exe
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: &Translate English Word - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmwordtrans.html
O8 - Extra context menu item: Backward Links - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cached Snapshot of Page - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Similar Pages - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate Page into English - res://c:\programmer\google\GoogleToolbar2.dll/cmtrans.html
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {4F1E5B1A-2A80-42CA-8532-2D05CB959537} (MSN Photo Upload Tool) - http://spaces.msn.com//PhotoUpload/MsnPUpld.cab
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/MsnMessengerSetupDownloader.cab
O16 - DPF: {D3D83E08-54D1-4E9D-8EAF-9F979D139294} (MaxisSimCityScapeTeleX Control) - http://simcity.ea.com/scape/teleport/MaxisSimCityScapeTeleX.cab
O20 - AppInit_DLLs: repairs303169590.dll
O20 - Winlogon Notify: Internet Settings - C:\WINDOWS\system32\iw41_qc.dll (file missing)
O20 - Winlogon Notify: Reinstall - C:\WINDOWS\system32\siobject.dll (file missing)
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: AVSync Manager (AvSynMgr) - Network Associates, Inc. - C:\Programmer\McAfee\McAfee VirusScan\Avsynmgr.exe
O23 - Service: Command Service (cmdService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\T2xlIEhhbmRydXAgS3Zlcm5lbGFuZA\command.exe (file missing)
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPodService - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: McShield - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Network Associates\McShield\Mcshield.exe
O23 - Service: Network Monitor - Unknown owner - C:\Programmer\Network Monitor\netmon.exe (file missing)
Avatar billede dilling-hansen Nybegynder
17. september 2006 - 23:04 #30
Nu har jeg lige fucket min skolecomputer op, i håb om et en løsning dukker op :)

--------------------------------------------------------------

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 23:03:46, on 17-09-2006
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\EvtEng.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\S24EvMon.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\AcPrfMgrSvc.exe
C:\WINDOWS\system32\drivers\CDAC11BA.EXE
C:\WINDOWS\System32\GEARSec.exe
C:\Programmer\Alias\Maya7.0\docs\wrapper.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\Symantec\Norton Ghost\Agent\PQV2iSvc.exe
C:\Programmer\Alias\Maya7.0\docs\jre\bin\java.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\RegSrvc.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
C:\WINDOWS\System32\TPHDEXLG.EXE
C:\WINDOWS\system32\TpKmpSVC.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Softwin\BitDefender Communicator\xcommsvr.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\AcSvc.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\AcMurocHlpr.exe
C:\PROGRA~1\Intel\Wireless\Bin\1XConfig.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMax4PNP.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe
C:\WINDOWS\system32\TpScrLk.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\ACTray.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\ACWLIcon.exe
C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
C:\Programmer\Unlocker\UnlockerAssistant.exe
C:\Programmer\Softwin\BitDefender9\bdoesrv.exe
C:\programmer\softwin\bitdefender9\bdnagent.exe
C:\programmer\softwin\bitdefender9\bdswitch.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\RocketDock\RocketDock.exe
C:\Programmer\UberIcon\UberIcon Manager.exe
C:\Programmer\DataStudio\PASPortal.exe
C:\Programmer\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Softwin\BitDefender Update Service\livesrv.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Softwin\BitDefender Scan Server\bdss.exe
c:\programmer\softwin\bitdefender9\bdmcon.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\{C8EC0661-0256-1030-0419-05041006002d}\Update.exe
C:\Programmer\Mozilla Firefox\Xinstall.exe
c:\kybrdff_e6.exe
c:\aoeopraf.exe
c:\dfndrff_e6.exe
C:\Programmer\Network Monitor\netmon.exe
C:\WINDOWS\IA\command.exe
c:\ac3_0010.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
c:\nwnmff_e6.exe
C:\WINDOWS\explorer.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\WINDOWS\System32\wbem\wmiprvse.exe
C:\Documents and Settings\madi01\Skrivebord\hjt.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://searchbar.findthewebsiteyouneed.com
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://searchbar.findthewebsiteyouneed.com
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://searchbar.findthewebsiteyouneed.com
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.findthewebsiteyouneed.com
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://searchbar.findthewebsiteyouneed.com
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://searchbar.findthewebsiteyouneed.com
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer = 10.0.0.81:8080
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
F2 - REG:system.ini: Shell=explorer.exe                                                                                                    "C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Web Folders\ibm00001.exe"
O1 - Hosts: 217.61.108.180 mex
O1 - Hosts: 217.61.108.180 mex.unv.ceus.dk
O1 - Hosts: 80.208.87.40 kex
O1 - Hosts: 80.208.87.40 kex.unv.ceus.dk
O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O3 - Toolbar: Steganos Internet Anonym - {00000000-5736-4205-0008-f7ed0776fb27} - c:\programmer\steganos internet anonym 2006\sia2006iep.dll
O3 - Toolbar: ToolBar888 - {CBCC61FA-0221-4ccc-B409-CEE865CACA3A} - C:\Programmer\ToolBar888\MyToolBar.dll
O3 - Toolbar: UCmore XP - The Search Accelerator - {44BE0690-5429-47f0-85BB-3FFD8020233E} - C:\Programmer\TheSearchAccelerator\UCMTSAIE.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAXPnP] C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMax4PNP.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMAX] "C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\Smax4.exe" /tray
O4 - HKLM\..\Run: [TPKBDLED] C:\WINDOWS\system32\TpScrLk.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPKMAPHELPER] C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\TpKmapAp.exe -helper
O4 - HKLM\..\Run: [ACTray] C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\ACTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ACWLIcon] C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\ACWLIcon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EZEJMNAP] C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [UnlockerAssistant] "C:\Programmer\Unlocker\UnlockerAssistant.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [BDMCon] "C:\Programmer\Softwin\BitDefender9\bdmcon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [BDOESRV] "C:\Programmer\Softwin\BitDefender9\bdoesrv.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [BDNewsAgent] "c:\programmer\softwin\bitdefender9\bdnagent.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [BDSwitchAgent] "c:\programmer\softwin\bitdefender9\bdswitch.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LClock] C:\Programmer\LClock\LClock.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Windows NetStart Service2] Sistem32.exe
O4 - HKLM\..\Run: [keyboard] c:\\kybrdff_e6.exe
O4 - HKLM\..\Run: [defender] c:\\dfndrff_e6.exe
O4 - HKLM\..\Run: [nkz8b623] RUNDLL32.EXE w604fce0.dll,n 0048b61f0000000a604fce0
O4 - HKLM\..\Run: [newname] c:\\nwnmff_e6.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Windows NetStart Service2] Sistem32.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Longhorn SideBar] C:\WINDOWS\SideBar\SideBar.exe
O4 - HKCU\..\Run: [LClock] C:\Programmer\LonghornClock\lclock.exe
O4 - HKCU\..\Run: [RocketDock] "C:\Programmer\RocketDock\RocketDock.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [UberIcon] "C:\Programmer\UberIcon\UberIcon Manager.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [shell] "C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Web Folders\ibm00001.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Windows installer] C:\winstall.exe
O4 - Startup: ZMatrix.lnk = C:\Programmer\ZMatrix\matrix.exe
O4 - Global Startup: PASPortal.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: Convert link target to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert link target to existing PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert selected links to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECaptureSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Convert selected links to existing PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppendSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Convert selection to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert selection to existing PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert to Adobe PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert to existing PDF - res://C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\system32\msjava.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\system32\msjava.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Opdatér ThinkPad-programmer - {D1A4DEBD-C2EE-449f-B9FB-E8409F9A0BC5} - C:\Programmer\Lenovo\PkgMgr\\PkgMgr.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe (file missing)
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1123674671146
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1138088212909
O16 - DPF: {74FFE28D-2378-11D5-990C-006094235084} (IBM Access Support) - http://www-307.ibm.com/pc/support/IbmEgath.cab
O16 - DPF: {78AF2F24-A9C3-11D3-BF8C-0060B0FCC122} (AcDcToday Control) - file://C:\Program Files\AutoCAD 2000i\AcDcToday.ocx
O16 - DPF: {C6637286-300D-11D4-AE0A-0010830243BD} (NOXLATE) - file://C:\Program Files\AutoCAD 2000i\InstFred.ocx
O16 - DPF: {F281A59C-7B65-11D3-8617-0010830243BD} (AcPreview Control) - file://C:\Program Files\AutoCAD 2000i\AcPreview.ocx
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\Parameters: Domain = unv.ceus.dk
O17 - HKLM\Software\..\Telephony: DomainName = unv.ceus.dk
O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\Parameters: Domain = unv.ceus.dk
O18 - Protocol: livecall - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\MSNMES~1\MSGRAP~1.DLL
O18 - Protocol: ms-help - {314111C7-A502-11D2-BBCA-00C04F8EC294} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Help\hxds.dll
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\MSNMES~1\MSGRAP~1.DLL
O20 - Winlogon Notify: ACNotify - ACNotify.dll (file missing)
O20 - Winlogon Notify: App Paths - C:\WINDOWS\system32\dosenh.dll
O20 - Winlogon Notify: igfxcui - C:\WINDOWS\SYSTEM32\igfxsrvc.dll
O20 - Winlogon Notify: tpfnf2 - C:\WINDOWS\SYSTEM32\notifyf2.dll
O20 - Winlogon Notify: tphotkey - C:\WINDOWS\SYSTEM32\tphklock.dll
O23 - Service: Ac Profile Manager Service (AcPrfMgrSvc) - Unknown owner - C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\AcPrfMgrSvc.exe
O23 - Service: Access Connections Main Service (AcSvc) - Lenovo - C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\AcSvc.exe
O23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: C-DillaCdaC11BA - Macrovision - C:\WINDOWS\system32\drivers\CDAC11BA.EXE
O23 - Service: Command Service (cmdService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\IA\command.exe
O23 - Service: EvtEng - Intel Corporation - C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\EvtEng.exe
O23 - Service: GEARSecurity - GEAR Software - C:\WINDOWS\System32\GEARSec.exe
O23 - Service: ThinkPad PM Service (IBMPMSVC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\1050\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: BitDefender Desktop Update Service (LIVESRV) - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Softwin\BitDefender Update Service\livesrv.exe" /service (file missing)
O23 - Service: Maya 7.0 Documentation Server (maya70docserver) - Unknown owner - C:\Programmer\Alias\Maya7.0\docs\wrapper.exe
O23 - Service: Network Monitor - Unknown owner - C:\Programmer\Network Monitor\netmon.exe
O23 - Service: Norton Ghost - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\Norton Ghost\Agent\PQV2iSvc.exe
O23 - Service: Peet_xivatss - VSO Software - (no file)
O23 - Service: RegSrvc - Intel Corporation - C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\RegSrvc.exe
O23 - Service: Remote Packet Capture Protocol v.0 (experimental) (rpcapd) - Unknown owner - %ProgramFiles%\WinPcap\rpcapd.exe" -d -f "%ProgramFiles%\WinPcap\rpcapd.ini (file missing)
O23 - Service: Spectrum24 Event Monitor (S24EventMonitor) - Intel Corporation  - C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\S24EvMon.exe
O23 - Service: Sandra Data Service (SandraDataSrv) - SiSoftware - C:\Programmer\SiSoftware\SiSoftware Sandra Lite 2005.SR2a\RpcDataSrv.exe
O23 - Service: Sandra Service (SandraTheSrv) - SiSoftware - C:\Programmer\SiSoftware\SiSoftware Sandra Lite 2005.SR2a\RpcSandraSrv.exe
O23 - Service: SoundMAX Agent Service (SoundMAX Agent Service (default)) - Analog Devices, Inc. - C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
O23 - Service: ThinkPad HDD APS Logging Service (TPHDEXLGSVC) - Lenovo. - C:\WINDOWS\System32\TPHDEXLG.EXE
O23 - Service: IBM KCU Service (TpKmpSVC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TpKmpSVC.exe
Avatar billede swiatecki Novice
17. september 2006 - 23:05 #31
Hjælper pt. en blondine med det og det ser ud til at cel1's løsning virker
Avatar billede dilling-hansen Nybegynder
17. september 2006 - 23:08 #32
hos mig ligger der ingen filer i documents and settings, men i C:\Programmer\Mozilla Firefox\
Avatar billede foght Nybegynder
17. september 2006 - 23:11 #33
Kan også bekræfte at der lå de omtalte filer i C:\Programmer\Mozilla Firefox\ hos undertegnede
Avatar billede swiatecki Novice
17. september 2006 - 23:11 #34
Cel1 - har du Firefox ?
Avatar billede cel1 Novice
17. september 2006 - 23:12 #35
oki jeg køre med explore så det er åbenbart forskelligt fra browser til browser
Avatar billede swiatecki Novice
17. september 2006 - 23:14 #36
Jeg tror lige jeg kaster en how to, ud i min blog
Avatar billede cel1 Novice
17. september 2006 - 23:25 #37
skriver du lige linket til din blog, for jeg tror jeg får mange opringninger i morgen, og så kunne de jo linke til din how to, og fikse det
Avatar billede swiatecki Novice
17. september 2006 - 23:26 #38
Jow da ..  http://swiatecki.hotserv.dk/archives/24

Sig lige hvis jeg skal have mere med
Avatar billede dilling-hansen Nybegynder
17. september 2006 - 23:32 #39
nu sender den ikke beskeder, men efter jeg åbnede filen, åbner den ca hvert minut 3-4 nye taps i firefox med reklamer, og der er kommet det der røde kryds, ved uret som popper op med at 'your computer is infected' :-\
Avatar billede cel1 Novice
17. september 2006 - 23:34 #40
jo der ser ok ud, men hos mig, måtte jeg også ind og slette filer i exploren, når exploren er åbnet så gå i funktioner-internet indstillinger og så trykke slet filer.
og jeg var der efter også nød til og gen instaler min msn
Avatar billede cel1 Novice
17. september 2006 - 23:36 #41
og foresten skal man også lige huske og slette de filer på skrivebordet
Avatar billede swiatecki Novice
17. september 2006 - 23:38 #42
hvilke filer ?

Navn ?
Avatar billede cel1 Novice
17. september 2006 - 23:40 #43
hos os havde disse 2 filer lagt sig på skrivebordet også alfa  drsmartload1135a
Avatar billede dilling-hansen Nybegynder
17. september 2006 - 23:40 #44
ingen filer på mit skrivebord... :\
tror den gør en del andet afhængig af browseren :\
Avatar billede dilling-hansen Nybegynder
17. september 2006 - 23:42 #45
og den har disablet ALT i BitDefender 9, og det kan ikke startes igen, den lorte fil har i det hele taget bare fucket min comp totalt... :-\
Avatar billede swiatecki Novice
17. september 2006 - 23:44 #46
hmm.. underligt.. nogen der bruger opera ? :o

Kig lige igen på min blog og se de nyeste ændringer..
Avatar billede cel1 Novice
17. september 2006 - 23:46 #47
nu tror jeg den er lige i skabet, tak for samarbejdet, nu vil jeg hoppe i seng
Avatar billede swiatecki Novice
17. september 2006 - 23:47 #48
Okay.. hvis der kommer nyt skriver i det så ikke liger til [mitburgernavn]@gmail.com selv tak en førnøjelse
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
18. september 2006 - 00:57 #49
Nu vrimler det med logs herinde, og det er blevet lidt rodet. Det er ikke virus, men noget styg Adware, og ikke alle antivirus fanger det.

Superantispyware nupper det meste, så kør de to scannere her http://www.eksperten.dk/artikler/954

Slet disse mapper:

C:\Programmer\Fælles filer\ {22170B0E-0709-1030-0503-05080904002d} <- Denne mappe
C:\Programmer\ ToolBar888 <- Denne mappe

Kør en diskoprydning og slet alle tempfiler (vigtigt). Slet skidtet på skrivebordet.
Avatar billede swiatecki Novice
18. september 2006 - 19:10 #50
Siden hedder nu swiatechs.com