Avatar billede funk-ztar Nybegynder
16. september 2006 - 23:01 Der er 3 kommentarer

Godfather spil driller!!

Hey
Jeg har netop installeret godfather på min laptop. Jeg støder på en meget irriterende fejl; efter at have kørt introen hvor jeg skal smadre nogle folk med bat, skal jeg til at konfigurere min figur (altså fysisk fremtoning). Når dette er gjort skal jeg indtaste et navn... men det kan jeg ikke!!! ligegyldig hvilke taster jeg trykker på. Jeg har testet at spillet "fatter" mit tastatur; for i menuen hvor man kan ændre controls kan jeg fint redigere tastatur-taster.

Hvad kan problemet være ? ( og JA det er et originalt spil )
Avatar billede funk-ztar Nybegynder
16. september 2006 - 23:02 #1
grunden til at det er et kæmpe problem, er at jeg ikke kan starte spillet uden at have indtastet navn
Avatar billede tobias_jul Nybegynder
24. september 2006 - 15:41 #2
har du brugt en NO-CD frdi så virker det ikeke..
Avatar billede tobias_jul Nybegynder
24. september 2006 - 15:41 #3
fordi*