Avatar billede uldumsedb Nybegynder
16. september 2006 - 16:07 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

hjælp til at Konvertere mit logo til vektorgrafik

hej jeg har et logo som jeg gerne vil have Konverteret fra jpg til vektorgrafik

håber at der er nogle der kan hjælp mig på for hånd tak
logo kan findes her
http://uldumsedb.dk/information.php?info_id=22
mhv
torben
Avatar billede flashnet Nybegynder
19. september 2006 - 18:37 #1
Først skal du have dig et vektor program.
Jeg bruger Macromedia Flash 5 men det er bedst beregnet til film osv.
Derefter Tracer du, enten ved at tegne over eller bruge en trace-funktion, men jeg anbefaler at tegne over da trace-funktionen med stor sansynlighed vil blive grumset.
Avatar billede uldumsedb Nybegynder
20. september 2006 - 15:48 #2
hej flathnet tak for dit svar men problemet er at jeg ikke lige er så god til dette håber derfor at der var nogle der kunne evnt. gøre det for mig ville evnt også godt give noget for det
mhv
torben
Avatar billede flashnet Nybegynder
23. september 2006 - 22:29 #3
hej, jeg har netop lavet det om til vektor og jeg vil så sende det. hvilken filtype skal du have det i? kan du med .fla?
Avatar billede uldumsedb Nybegynder
24. september 2006 - 14:06 #4
hej
ja det lyder fint tusinde tak
mhv
torben
Avatar billede flashnet Nybegynder
24. september 2006 - 21:09 #5
jeg har sendt logoet til emailen der står på logoet ;)
Avatar billede uldumsedb Nybegynder
24. september 2006 - 21:39 #6
tak skal du have
Avatar billede uldumsedb Nybegynder
24. september 2006 - 21:45 #7
supper
Avatar billede uldumsedb Nybegynder
26. september 2006 - 17:31 #8
flashnet

jeg vil lige høre om du har sendt den idet at jeg ikke har modtage den inu
jeg kunne måske få dig til at prøve igen
mhv
torben
Avatar billede twotimes Nybegynder
10. oktober 2006 - 14:09 #9
en lille kommentar: Illustrator kan gøre det automatisk. Virker ganske fremragende
Avatar billede uldumsedb Nybegynder
10. oktober 2006 - 14:56 #10
hej twotimes
ved du evnt hvor jeg kan få fat i progammet
mhv
torben
Avatar billede twotimes Nybegynder
11. oktober 2006 - 09:16 #11
du kan købe det, eller du kan downloade en prøve version på adobes hjemmeside, der gælder i 30 dage.
For at konverteringen bliver helt god skal du indstille nogle forskellige parametre, men det er ret simpelt...