Avatar billede themom Nybegynder
16. september 2006 - 13:13 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

"tvilling" billede??

Har brug for et billede eller logo der der symbolisere Tvillingens tegn,til mit profil billede andensteds.Gerne lyserøde farver.
Har ingen forstand på dette såååå hjælp :)
Avatar billede jps6kb Novice
16. september 2006 - 13:20 #1
Avatar billede themom Nybegynder
16. september 2006 - 13:28 #2
Hi...der har jeg været,men har ldt svært ved at fatte,hvad der er tilladt at bruge og syntes måske også de generelt e lidt for kedelige
Avatar billede stone Forsker
16. september 2006 - 15:04 #3
Avatar billede themom Nybegynder
16. september 2006 - 16:22 #4
Ja den er sq sød,men måske lige for meget påske :),farverne er dog rigtige
Avatar billede mobius6 Juniormester
17. september 2006 - 17:35 #5
Avatar billede themom Nybegynder
17. september 2006 - 18:01 #6
Ja så mangler de lyserøde farver bare,og hvis jeg ikke fatter copyright på google,ja så tror jeg heller ikke jeg gør det her :)
Avatar billede mobius6 Juniormester
17. september 2006 - 18:20 #7
copyright = alt materiale er pr. definition beskyttet af "copyright" - ophavsretten brydes hvis du benytter materialet i hvilkensomhelt form. det er ulovligt at brude ophavsret. Materialet kan dog bruges alligevel hvis:
1: det fremgår tydeligt at du må bruge materialet og at vedkommende som står for teksten med god sandsynlighed er opretshaveren
2: du skriftigt får lov af opretshaveren (privatperson, galleri, forlag, osv.)

med den type grafik du leder efter så er jeg overbevidst om at du vil få lov tl at bruge materielet hvis du sp¸rger opretshaveren på en p¿n måde, sål¿nge der er tale om ikke-kommercielle interesser så vil jeg g¿tte på de fleste grafikere vil have det fint med at komme lidt rundt omkring.

det lyser¸de kan du jo selv lave, hent photoshop 30 dages demo og lav et sp¸rgsmål, det kan ikke tage mange sekunder at lave det hvis du fidler lidt med "hue" indstillingerne.
Avatar billede stone Forsker
17. september 2006 - 23:46 #8
Avatar billede themom Nybegynder
18. september 2006 - 09:40 #9
Lige mig :),smid svar stone,der ramte du plet...Tak
Avatar billede stone Forsker
18. september 2006 - 13:34 #10
selvtak