Avatar billede danielbaek Nybegynder
13. september 2006 - 23:46 Der er 4 kommentarer

Password på adgang til websider

Hej,

Jeg leder efter en måde at sætte password på enkelte sider, så man skal indtaste et password inden siderne bliver vist. Jeg leder altså ikke efter noget fancy login-system, men bare en måde at gøre så det  kræves at man har indtastet et password inden at et par af mine sider kan tilgås. Kan nogen hjælpe med dette? (Jeg har ledt en del her på forummet men kan ikke umiddelbart finde en enkel løsning...)
Avatar billede dimsushi Nybegynder
13. september 2006 - 23:55 #1
Avatar billede simsevu Juniormester
14. september 2006 - 07:58 #2
du kan jo bare lave et tabel i SQL
login
med rækkerne, brugernavn og password
og så bruge det til at logge ind..
Avatar billede danielbaek Nybegynder
14. september 2006 - 23:16 #3
Tak for jeres forslag, men det jeg leder efter er et færdigt script, altså nøjagtigt hvad der skal stå i de forskellige filer (henholdsvis login filen og de beskyttede filer) Årsagen er at jeg ikke kan programmere (altså ud over alm. html...) Derfor skal det heller ikke være SQL baseret...
Avatar billede simsevu Juniormester
15. september 2006 - 12:54 #4
danielbaek send en mail til mig info@nadafear.dk
så kan jeg godt lave et lille script til dig ;)