Avatar billede dk_zerocool Nybegynder
13. september 2006 - 15:16 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Hvor finder jeg den billigste PC til at spille World of Warcraft

Jeg søger en ny computer som kan spille World of Warcraft. Maskinen må allerhøjest koste 4000 kr, og den skal være spilleklar, dvs. incl. Windows XP Home, Keyboard + Mus, dvd/cd-drev, netværkskort. Desuden skal der som minimum være en 17" fladskærm med i prisen.

Kan det lade sig gøre?, og hvis det kan vil jeg gerne have et direkte link til butikken.

Vedhæfter lige de anbefalede krav til Spillet:

Intel Pentium® IV 1.5 GHz or AMD XP 1500+
512 MB RAM
64 MB 3D graphics card with Vertex and Pixel Shader capability, such as an NVIDIA® Geforce™ FX 5700 class card or above
Broadband Internet connection
Two-button scroll-wheel mouse
Avatar billede gratis Nybegynder
13. september 2006 - 15:22 #1
Avatar billede gratis Nybegynder
13. september 2006 - 15:24 #2
glem det igen, havde overset der sku være styresystem med...
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
13. september 2006 - 19:16 #3
WOW har ikke speceilt høje systemkrav, så enhver maskine vil kunne køre det..->> http://www.worldofwarcraft.com/info/faq/technology.html

her er en ok maskine.-> http://www.computercity.dk/Product/Product.aspx?Identifier=DK37893&sName=Computer+-+Station%c3%a6r

men du skal nok bruge de sidste penge på et grafikkort. feks-> http://www.computercity.dk/Product/Product.aspx?Identifier=DK36655&sName=Indstikskort+-+Grafikkort

hvis agp.->> http://www.computercity.dk/Product/Product.aspx?Identifier=DK35255&sName=Indstikskort+-+Grafikkort

det er blot et skud .. da du som sagt kan bruge en realativ billig computer til spillet.
(som du selv også beskriver, i systemkrav)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
13. september 2006 - 19:22 #4
Avatar billede dk_zerocool Nybegynder
13. september 2006 - 20:39 #5
Tak for jeres foreslag, men der skal minimum være en 17" fladskærm og operativsystem (Windows XP Home) med i de 4000 kr.
Avatar billede bikerbirk Nybegynder
13. september 2006 - 22:34 #6
En ordenlig fladskærm alene koster sq omkring de 1,5-2k hvis det da ikke er mere. Jeg spiller selv wow, og min comp er nok omkring dobbelt så god som minimum for spillet er, men jeg har stadig ikke en 100% spiloplevelse da jeg får fps-drops ved store forsamlinger.
- Få et større budget, ellers ser det lidt sort ud.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
14. september 2006 - 09:39 #7
ups, havde lige glemt at der skulle skærm med..