Avatar billede bosco Nybegynder
12. september 2006 - 16:05 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Outlook Express skal huske passwordet

Jeg har lavet et image til en del PCere som køre XP med en officepakke og en bitte smule andet.
De skal køre mail i Outlook Express, jeg har bare et problem med at de ikke kan finde ud af at gemme passwordet til den konto man taster ind.
det er ver 6,02

nogen der har nogle gode bud?

-Max
Avatar billede bosco Nybegynder
12. september 2006 - 16:06 #1
Man kan sagtens sætte et flueben i " husk password " men det hjælper bare ikke så skide meget

-Max
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
12. september 2006 - 17:42 #2
Du gør det godt nok under din konto - fanebladet server, ikke. Så skal det virke. Det gør det her på min PC.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
12. september 2006 - 19:14 #3
Du skal ind under "Funktioner" -> "Konti" -> "Post". Markér den pågældende mailkonto og redigér. Et eller andet sted kan du sætte flueben ved "Gem adgangskode".
Avatar billede bosco Nybegynder
12. september 2006 - 19:30 #4
jeps, det er jeg helt med på.
den vil bare ikke huske det. næste gang man åbne outlook har den glemt det.
måske der er et sted i registrerings databasen man kan slå det fra som man kan i win 98 med password caching.

eller kan det være noget sikkerheds haløj i IE ?

-Max
Avatar billede jimmo Nybegynder
12. september 2006 - 22:48 #5
Hej bosco
Ummiddelbart lyder det som om, du får smadret den cookie, der gemmer din adgangskode. Prøv lige at tænke det igennem. Har du mon nogle indstillinger, som nulstiller cookies ved hver start / slut mon?
Avatar billede jimmo Nybegynder
12. september 2006 - 22:50 #6
Det første ord er naturligvis "Umiddelbart".
Avatar billede bosco Nybegynder
13. september 2006 - 10:16 #7
Hey!

Der burde sgu ikke være noget syns jeg, det er en Windows XP RROTI (Ren Røv Og Trutte I) med en Citrix ICA klient og en office 2003. samt updates til windows samt office.

-Max
Avatar billede bosco Nybegynder
13. september 2006 - 11:32 #9
Hej akyhne!

kan du ikke lige smide et svar, for det spiller :)
Tak for deT!!!

-Max
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
13. september 2006 - 11:56 #10
Værsgo', og velbekomme :-)