Avatar billede avivson Nybegynder
12. september 2006 - 11:31 Der er 19 kommentarer og
2 løsninger

e-SHOP med betalingsgateway

som kan håndtere abonnementer, dvs. at der ex. ugentligt eller månedligt trækkes x-antal kr. på "kortet", når de får leveret produkterne...

Er der nogen der ved eller kender til et system, der kan det?

Prismæssigt, er det et "krav" at jeg kan betale for løsningen som abonnement, ex. 100-10000. om måneden ;-)
Avatar billede areon Nybegynder
12. september 2006 - 13:17 #1
Det kan vi jo nok finde en løsning på.

Lad mig modtage mere information omkring projektet, og jeg vil vende tilbage med et løsningsforslag.

Med venlig hilsen
Thomas Sørensen
OrangeWeb Ltd
Avatar billede areon Nybegynder
12. september 2006 - 13:17 #2
Ingen Email!. sorensen@orangeweb.dk
Avatar billede jazzperson Nybegynder
12. september 2006 - 13:53 #3
Du er også velkommen til at kontakte mig: contentmanagementsystem@gmail.com ..:)
Avatar billede avivson Nybegynder
12. september 2006 - 14:07 #4
Jeg vil lige sige, at jeg har gransket markedet lidt... og udgangspunktet for alle produtker på markedet nu (i hvert fald det danske, som jeg kan se) er at "abonnementsstyring ikke er tilstedekommende, så dem som henvender sig til mig - Kan JERES det? og er I interesseret i en løsning for hvor vi betaler x-antal kr. pr. måned. Det betyder: jeg er ikke interesseret i at betale 5-10-15000 i opstart...
Avatar billede jazzperson Nybegynder
12. september 2006 - 14:17 #5
Umidelbart, ja.. Men det kommer an på hvilken betalingsgateway der benyttes..
Avatar billede avivson Nybegynder
12. september 2006 - 14:19 #6
jeg har ingen betalingsgateway, derfor søger jeg en shop MED betalingsgateway ;-)
Avatar billede serverfriend Nybegynder
12. september 2006 - 14:19 #7
Du skal vælge den webshop du kan lide.

Men du skal vælge at betalingsgateway'en er fra www.dibs.dk for de understøtter abonnementer. Det kan din udbyder af webshop hjælpe med.

Jeg tror www.quickpay.dk kan klare det også. Jeg har rigtig gode erfaringer med begge udbydere, men det er kun DIBS jeg er 100% sikker på kan understøtte det.
Avatar billede jazzperson Nybegynder
12. september 2006 - 14:20 #8
Nemlig.. Kontakt mig bare: contentmanagementsystem@gmail.com
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2006 - 14:31 #9
Link til det serverfriend omtaler: http://www.dibs.dk/87.0.html

Er vel det, du skal benytte.. Hertil skal der bygges en webshop ovenpå..
Avatar billede avivson Nybegynder
12. september 2006 - 14:35 #10
JA FOR SØREN FINN, HELT RIGTIGT:)

Nu mangler jeg bare en shop:)
Avatar billede serverfriend Nybegynder
12. september 2006 - 14:51 #11
super :-)
Avatar billede serverfriend Nybegynder
12. september 2006 - 14:52 #12
www.scannet.dk
www.dandomain.dk

Synes jeg bedst om
Avatar billede avivson Nybegynder
12. september 2006 - 15:51 #13
ja, men de siger begge at de ikke kan lave sådan en abonnementsløsning:(
Avatar billede danic Nybegynder
14. september 2006 - 11:29 #14
Avatar billede avivson Nybegynder
14. september 2006 - 11:45 #15
og...?!?!?
Avatar billede danic Nybegynder
14. september 2006 - 12:57 #16
Oscommerce er en gratis "open-source" webshop out-of-the-box som flere hosting firmaer tilbyder, som en del af deres hosting. Hvis man giver sig i kast, skal man købe templates eller selv få tilpasset sit design. Det gode ved open-source er at du selv kan gå ind og modificer koden til egne behov, noget som måske kan være svært hos en "lejet" shop.
Avatar billede avivson Nybegynder
14. september 2006 - 13:42 #17
Helt enig... Jeg ved det. Faktisk tror jeg at 80% af det danske "webshopudbydermarked" er med grundlag i oscommerce.

Mit problem er, at jeg ikke er programmør, og da vi starter "let" ud, så er det pengepungen, der helst skal holdes i lommen så meget som muligt. Derfro søger vi en "standard".-løsning - til at starte med. I form af vores forhåbentlige succes, skal vi selvfølgelig have "vores eget system"...
Avatar billede Lars Søndergaard Nybegynder
09. oktober 2006 - 21:59 #18
Shoppen fra www.bitpaq.com er god, stabil, flot enkel og man får det hele for 350/md.
Avatar billede Lars Søndergaard Nybegynder
27. oktober 2006 - 10:57 #19
avivson > Har du fundet en løsning? Ellers kontakt mig på mail@bitpaq.com
Avatar billede avivson Nybegynder
27. oktober 2006 - 11:01 #20
vi er i gang med en kravsspecifikation - herefter vender jeg tilbage :-)
Avatar billede Lars Søndergaard Nybegynder
31. oktober 2006 - 09:57 #21
avivson > Godt med kravsspec.. seriøst og fornuftigt.