Avatar billede kld Nybegynder
16. maj 2001 - 11:54 Der er 9 kommentarer

Script til min hjemmeside!!!!

Jeg har lavet en hjemmeside der handler om party, drinks og diskoteker....
Men jeg kunne godt tænke mig et script så inden man kommer ind på min side kommer der en pop besked om man er over 18. Der skal så være to tryk knapper til ja og nej.
Håber der en der kan hjælpe mig....
    M.V.H KLD
Avatar billede wheio Nybegynder
16. maj 2001 - 12:00 #1
hvorfor besvære dig med en popup? det er også lidt mere krævende for maskinen tror jeg... ikke så meget det gør noget godt nok men aligevel....
Avatar billede vladimirr Nybegynder
16. maj 2001 - 12:01 #2
I hvilket sprog ?
Javascript, php, asp?
Avatar billede wheio Nybegynder
16. maj 2001 - 12:04 #3
det er altså nemmere bare at lave en side med to links på..... eller hvis du kan klare cgi så lav en form for at få det til at se lidt fedt ud.... men selvfølgelig tror jeg at js er bedre end cgi i det tilfælde
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. maj 2001 - 12:16 #4
<html>
<head>
    <title>Untitled</title>

    <script>

  if (confirm(\'Er du virkelig over 18 min ven???\')){
    document.location=\'http://www.eksperten.dk\';
  }

</script>

</head>

<body>

Du må bliver ældre.
</body>
</html>

Skift http://www.eksperten.dk ud med siden man skal gå hen til, hvis man er over 18.

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. maj 2001 - 12:27 #5
Du kan ikke ændre knapperne i en \"confirm\" boks. Så ingen ja eller nej, med mindre du vil lave din helt egen.
Avatar billede wheio Nybegynder
16. maj 2001 - 13:43 #6
hvis du ikke vil ha\' det i rent html shu\' du ta\' og skrive en cgi til en form med to af de runde markeringsdimser jeg aldrig kan huske navnet på... og en submit knap
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. maj 2001 - 11:30 #7
Denne funktionalitet bør du overveje igen, husk en søgemaskine kan ikke svare på om den er over 18 eller ej. Det kan give problemer i forhold til søgerobotterne, der er nogle af dem, der vil undlade at optage dine sider i deres index og andre vil give dig en lav placering

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. juli 2001 - 16:58 #8
humdihum...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. november 2001 - 07:50 #9
skærn den overhovedet her?