Avatar billede m-pellow Nybegynder
10. september 2006 - 18:15 Der er 2 kommentarer

Problemer med lyd?

Hej
Jeg har lige formateret min computer for nogle dage siden og da jeg nu ville sætte mig til at høre en cd på den, vil den ikke.
Media player vil ikke afspille cden og når jeg går ind i kontrolpaneler kan jeg se at der står under lyd ingen lydenhed.
Hvad gør jeg hvordan får jeg det installeret igen?
På forhånd tak :-)
Avatar billede trekkies Juniormester
10. september 2006 - 19:18 #1
Hvis du har Windows XP på dansk, kan du prøve følgende:
Find "Denne Computer" og højre klik på den, og klik på "Egenskaber", klik nu på fanebladet "Hardware", derefter klikker du på "Enhedshåndtering".
Nu kommer der en liste frem som viser det hardware som du har i din computer, der skal ikkke være nogle "røde eller gule trekanter", hvis der er en af tingene, så højre klikker du på den ting og klikker på "Opdater driver...", du skal huske at have dine cd'er klar, så skulle windows selv finde driveren på den driver som er til dit lydkort.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. september 2006 - 19:31 #2
Og har du ikke dit lydkort listet der (eller en ukendt enhed) skal du hente driveren til det på nettet.