Avatar billede jakras Nybegynder
07. september 2006 - 22:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Computer genstarter af sig selv

Hey

Min computer har det med at genstarte en masse gange i træk, gerne lige når jeg tænder den, men også nogen gange på andre tidspunkter... pisse irriterende... men når den så endelig kører kan den godt være tændt i lang tid af gangen...

har haft geninstalleret, men det hjalp ikke det helt store...

nogen der har en ide til hvad jeg kan gøre? kan det være noget hardware eller noget? eller noget virus måske???
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2006 - 22:16 #1
Lyder lidt som ram problemer - har du mere end en ramblok i maskinen så prøv at køre med en ad gangen
Avatar billede jakras Nybegynder
07. september 2006 - 22:17 #2
jeg har 2... det prøver jeg
Avatar billede nva Praktikant
08. september 2006 - 07:56 #3
Du kan evt. teste dine ram med www.memtest86.com
Avatar billede alexbp Nybegynder
08. september 2006 - 10:28 #4
Prøv lige at poste nogle data / hardware specifikationer på din PC, så kan vi bedre hjælpe .... -:)
Avatar billede dragonknight Juniormester
08. september 2006 - 10:36 #5
Du kan under start trykke F8 og vælge deaktiver automatisk genstart ved systemfejl. Så vil den ikke genstarte mere, men komme med en skærm der fortæller dig hvad den er sur over.
Hvis du skriver her hvad den er sur over, så giver det et fingerpeg til en evt. løsning.
Avatar billede coldray Nybegynder
08. september 2006 - 17:18 #6
dragon: står også med problemer med min egen com.. F8 som du henviser til, giver mig da kun mulighed for at starte fejlsikret tilstand, debug mode ect.. eller er det bare mig der er blind?
Avatar billede dragonknight Juniormester
08. september 2006 - 18:08 #7
Hvis automatisk genstart ved system fejl er deaktiveret, så kommer menupunktet ikke frem ved F8. Det er kun hvis det ikke er aktiveret.
Avatar billede jakras Nybegynder
15. december 2010 - 20:45 #8
s