Avatar billede gibber Nybegynder
06. september 2006 - 14:59 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Online sagsforløb

Hej.

Jeg leder efter en webløsning til håndtering af bl.a. status på nogle sager.

Jeg tænkte på noget i retning af følgende krav:
- Sager skal oprettes af Firma
- Sagen udfyldes med diverse informationer efterhånden som sagen skrider frem.
- Kunden skal kunne logge på og se sin/sine sag/sager og se hvor langt i processen de er.
- Evt. en visuel statusindikator.

De fleste større virksomheder benytter sig af det i forskellig grad.

Findes en standardapplikation for dette som er nemt at tilrette?
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. september 2006 - 15:04 #1
Det gør der. jeg kender to systemer til den slags.

systemerne hedder Doculive og Scan Jour, sidstnævnte er både system navn og firmanavn. søg f.eks. på google derer masser af oplysninger om begge
Avatar billede coderdk Praktikant
06. september 2006 - 16:12 #2
Det lyder som en opgave for et fejlrapporteringsværktøj ;) F.eks. Mantis http://www.mantisbt.org/ - Det kræver dog noget tilrettelse, for ikke at virke for softwareudviklingscentereret ;)
Der findes sikkert også masser af andre løsninger som måske er mere brugbare - Det faldt mig bare ind da jeg læste det :)
Avatar billede gibber Nybegynder
06. september 2006 - 23:03 #3
Jeg har måske formuleret mig forkert.

Jeg ønsker funktion til min hjemmeside som kan give mulighed for at logge på og se en status(og evt. bemærkninger) på en given sag.

Lidt hen af de webbutikker hvor man kan logge på er se en ordrestatus, Fragtfirmaers track&trace oplysninger mv.
Avatar billede fxj Juniormester
06. september 2006 - 23:26 #4