Avatar billede carstensuurland Nybegynder
06. september 2006 - 12:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kommentar til spørgsmål i dette forum

Er det bare mig eller er denne kategori fyldt med uvedkommende skrammel?

Hvad f... har folks manglende evne til at få deres bluetooth m.v. til at fungere at gøre med E-løsninger? (Blot ét blandt mange eksempler)

Hold jer nu til emnerne, hvis ellers forumet skal have nogen værdi.
Avatar billede kotler Nybegynder
06. september 2006 - 13:35 #1
100 pct. enig. 50 pct. af nyoprettede spørgsmål har intet som helst med iværksætteri eller lign. at gøre
Avatar billede mick Nybegynder
06. september 2006 - 15:33 #2
Helt enig. Det skyldes nok til dels navnet på kategorien og det faktum ar der er en del kegler der bare kommer med nye spørgsmål uden på nogen som helst måde at undersøge om det er rigtig kategori.
Avatar billede carstensuurland Nybegynder
13. november 2006 - 12:40 #3
Lukker tråden
Avatar billede barry Praktikant
11. august 2018 - 18:55 #4
Jeg er hr. Mark Joe of Corp Firm, vi er et legitimt, registreret og garanteret lånselskab, vi giver ud 3% lån til enkeltpersoner, virksomheder, offentlige virksomheder og erhvervsorganisationer og mennesker af alle slags. Frihedslån er løsningen på alle dine økonomiske problemer. kontakt os nu via email adresse: mjoe0123@gmail.com

3% lånetilbud gælder nu
Avatar billede barry Praktikant
11. august 2018 - 18:56 #5
Jeg er hr. Mark Joe of Corp Firm, vi er et legitimt, registreret og garanteret lånselskab, vi giver ud 3% lån til enkeltpersoner, virksomheder, offentlige virksomheder og erhvervsorganisationer og mennesker af alle slags. Frihedslån er løsningen på alle dine økonomiske problemer. kontakt os nu via email adresse: mjoe0123@gmail.com

3% lånetilbud gælder nu