Avatar billede elektronikpeter Nybegynder
05. september 2006 - 18:47 Der er 3 kommentarer

Fax der kan sende indkomne fax til computer

Kan man få en fax der kan sende indkomne fax til en computer?
Avatar billede tumben Novice
06. september 2006 - 00:23 #1
hvorfor ikke bare bruge Faxen..der allerede er indbygget i outlook...
(eller er ihvertilfælde i min outlook 2000 ) sæt et alm modem op til pcén....installler faxprogrammet..og det kører.
eller misforstår jeg spørgsmålet..
Avatar billede elektronikpeter Nybegynder
06. september 2006 - 08:19 #2
Nej det tror jeg ikke du gør.

Men hvad sker der hvis der er en der prøver at sende fax'en i mens computeren er slukket?
Avatar billede tumben Novice
06. september 2006 - 13:05 #3
ja det er et problem....hhmmm så bliver faxen jo afvist...og står i kø hos afsenderen indtil der er hul igennem....så det kan jeg godt se ...det er ikke en holdbar løsning.....
jeg tror faktisk du har ret i der findes en fax der kan det der....hvis pcén er tændt ...får man den på pcén....hvs slukket ..kommer de bare ud af faxen....og så lægge den en kopi i faxens memory...for så at sende den til pcén i kopi...når pcén er tændt...
MEN det er ikkke noget jeg ved noget mere specifikt om....syntes bare jeg mindes noget om det.