Avatar billede backgammon Nybegynder
04. september 2006 - 22:41 Der er 2 kommentarer

Projekt søges

jeg er ved at lave et lille en mands firma der skal arbejde med udvikling. jeg har 3 års prof erfaring med web programmering (ASP.NET) og databaser(mssql).
Jeg søger her nogen der har nogen opgaver som de ønsker at få lavet.
Så kan I skrive til mig på min email: jequinox@gmail.com
Avatar billede jps6kb Novice
05. september 2006 - 07:44 #1
Nu er det ikke fordi jeg lige står og mangler en .net mand, men prøv evt. at skrive nogle af dine referencer, det virker lidt mere seriøst. :)
Avatar billede keysersoze Guru
05. september 2006 - 09:18 #2
... og læse reglerne, der klart angiver at denne form for reklame ikke er tilladt :)