Avatar billede danni_uhe Nybegynder
03. september 2006 - 17:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

streaming på tv-fladskærmen.

hey alle, jeg har et lille problem, jeg vil gerne se tv via nettet på min fladskærm, så jeg kan sidde i sofaen i stedet for foran pcen, men den går i sort når jeg streamer. hvis det er en video som jeg har liggende på pcen er der ingen problemer, kun når jeg skal streame, og det er både i winamp og WMP, jeg har det sådan at lige så snart der kommer noget video på min pc, går fladskærmen aut. på fuldskærm...

kan det lade sig gøre?
Avatar billede danni_uhe Nybegynder
03. september 2006 - 18:51 #1
nogen der kan hjælpe?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
03. september 2006 - 20:09 #2
Hvorfra streamer du fra? Hvad går i sort? TV eller PC
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
21. september 2006 - 22:13 #3
Hvad finder du ud af?
Avatar billede danni_uhe Nybegynder
24. september 2006 - 16:45 #4
hey..jeg har fundet ud af det... tror jeg... det er jeg er kommetfrem til er at der er nogen sider jeg ikke kan streame fra. tror hvis det er et specielt format.. ellers er der mange jeg godt kan streame fra...