Avatar billede zenmilitia Nybegynder
01. september 2006 - 20:03 Der er 3 kommentarer

Hyppig 404.

Hey,
Jeg har i anledning af mit bundkorts totale sammenbrud erhvervet mig en ældre PC med Windows 98, SP1, og Internet Explorer 6,0.
Problemet er, at jeg kun kan komme ind på hjemmesider ca. hver 10. gang jeg klikker. 9 ud af 10 gange får jeg en 404.
Mine filoverførsler fungerer fint og jeg bliver ikke logget af MSN. Det samme problem gør sig gældende i Opera.

Nogle idéer til, hvad problemet kan være og hvordan det kan løses? I'm losing my mind here...
Avatar billede iss Novice
01. september 2006 - 21:01 #1
Hvis du får 404 er det ikke DNS... For 404 er en webservers svar for fil ikke fundet, så er DNS udført.
Avatar billede zenmilitia Nybegynder
01. september 2006 - 21:14 #2
Mhh, problemet var, at Explorer tilsyneladende slet ikke tog kontakt til serveren - der kom bare en 404 umiddelbart. Men jeg har fundet ud af, at det hænger sammen med et program, der kørte i baggrunden. Så nu må jeg prøve at søge support under en anden kategori. :/ Thanks anyway.
Avatar billede zenmilitia Nybegynder
16. september 2006 - 19:22 #3
Lukket.