Avatar billede svendsen Nybegynder
15. maj 2001 - 16:51 Der er 2 kommentarer

Genstart

Min gamle Compaq deskpro vil ikke genstarte. Når den skal genstarte lukker den fint ned, men starter ikke igen. Så bliver man nødt til at slukke og tænde igen.
Cpu pentium 166mmx
80mb
Der er ingen jumpere på bundkortet til det.
Hvad er der galt??

Avatar billede madskp Nybegynder
15. maj 2001 - 23:23 #1
Er det fordi den bliver stående med det billede hvor der står win 98 lukkes. I så tilfælde er det fordi du skal have en opdatering til windows. Eller kan der da være en fejl på dit bundkort!!
Avatar billede svendsen Nybegynder
16. maj 2001 - 08:42 #2
Nej, den lukker helt ned men starter ikke op igen.
Den har at strømforsyning.
Den gjorde det også med win95