Avatar billede skirk Nybegynder
01. september 2006 - 12:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan man medle en member server på en Win2003 SBS

Hej

Hvis man har en Win2003 Small Business Server kan man så godt melde andre server ind i AD som member server eller er det kun klienter?

Mvh.

Skirk
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2006 - 15:04 #1
Du kan have alle de Member Servers du vil. Begrænsningen ligger på at du kun kan have en Domain Controller (DC).

:-)
Avatar billede niels_hansen Praktikant
01. september 2006 - 15:05 #2
der er ingen forskel på en member server og en klient (de er begge klienter) så ingen problemer i det, men der kan kun være en DC.
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2006 - 15:11 #3
>niels_hansen
Det ligner det jeg skrev.
:-)
Avatar billede skirk Nybegynder
01. september 2006 - 15:59 #4
Tak begge to. tpo var først så han har fået point :)

Tak og god weekend

Skirk