Avatar billede Kasper Nybegynder
15. maj 2001 - 16:14 Der er 5 kommentarer

Dansk ordbog i Office 2000

Jeg har en computer med Windows 2000 Professional og har netop installeret Office 2000 Professional (UK edition).

Problemet er, at der ingen dansk ordbog er.

Kan jeg installere dansk (udskifte fil) ordbog til Office 2000 Professional (UK edition)???
Avatar billede johs_j Novice
16. maj 2001 - 13:38 #1
Jeg vil foreslå at du kontakter
Microsoft Support: 4489 01111
Avatar billede hesse Nybegynder
12. juni 2001 - 20:31 #2
jeg har selv prøvet at installere den og det kan godt lade sig gøre så klø på
Avatar billede Kasper Nybegynder
13. juli 2001 - 14:41 #3
Jeg har ikkr råd til at kontakte Microsoft Supporten. Det koster jo kr. 860,- plus moms at kontakte.

Det får du altså ingen point for!
Avatar billede guiron Nybegynder
12. august 2001 - 21:13 #4
Tror godt at du kan skifte ordbogen ud med en dansk version! Det burde virke, og så alligevel ikke, da alle grammatik indstillinger osv., stadig vil være fikseret på den engelske!

Det kan være at Mikroblød har et installationsmodul til installation af andre ordbøger. Det skal jeg lige undersøge ;)

/Guiron
Avatar billede xptv Nybegynder
06. november 2001 - 01:21 #5
Hej Jeg tror jeg har svaret

hvis du prøver at gå ind i din gamle version af din danske office så findes ordbøgerne under:
C:\\Program Files\\Common Files\\Microsoft Shared\\Proof

prøv at kopiere de danske filer over og se om det ikke hjælper