Avatar billede hent-det Nybegynder
31. august 2006 - 22:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fra psd til html

Nu har jeg lavet et design i photoshop cs2. Og nu ville jeg gerne få det konverteret til html (Eller hvordan man nu siger det)

Jeg har hørt noget om at man skal bruge sin slicertool.

Men kan ikke helt gennemskue hvordan det skal gøres. Håber i kan forklare det.

på horhånd tak.
Avatar billede capn Nybegynder
31. august 2006 - 22:52 #1
den funktion er i programmet "image ready" som følger med photoshop.
Avatar billede hent-det Nybegynder
31. august 2006 - 22:54 #2
Aha. Nu har jeg åbnet image ready, kan du forklare sådan overordnet hvad man skal gøre?
Avatar billede capn Nybegynder
31. august 2006 - 23:11 #3
Du skal finde et værktøj der hedder slice tool og så skal du ligesom "skære" siden i stykker. F.eks. skal alle knapper skæres ud osv. Lidt svært at forklare. Se "Part 4" i denne tutorial: http://www.photoshopcafe.com/tutorials/super%20tutorial%202/website%204.htm
Avatar billede michael-k Nybegynder
31. august 2006 - 23:13 #4
Slice tool findes nu også i photoshop
Avatar billede hent-det Nybegynder
08. september 2006 - 21:32 #5
lukker