Avatar billede geeeet Nybegynder
15. maj 2001 - 14:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Scriptfejl i ie 4

hvordan får jeg ie 4 til at displaye js-fejl ?!?

Hvis jeg f.eks. skriver alert(test); får jeg i ie5 en fejl om at fejl ikke er defineret, men ie4 kører bare videre uden noget...

/Geeeet
Avatar billede jumper Nybegynder
15. maj 2001 - 14:31 #1
Kig under View - Internet Options - Advanced fanebladet, og tjek at du ikke har sat kryds ved \"disable script debugging\".

/Thor-
Avatar billede geeeet Nybegynder
15. maj 2001 - 14:34 #2
Deaktiver scriptdebugging er IKKE checked :(

Damn..

det er mystisk..

/Geeeet
Avatar billede jumper Nybegynder
15. maj 2001 - 14:39 #3
IE4 _er_ mystisk ;)

Noget der hjalp mig var at sætte kryds ved \"disable script debugging\", lukke browseren _helt_ (evt. genstarte) og bagefter fjerne krydset igen (og lukke/genstarte).

/Thor
Avatar billede geeeet Nybegynder
15. maj 2001 - 15:00 #4
OK, det prøver jeg lidt senere... tak for hjælpen indtil nu.. vender tilbage imorgen..

/Geeeet
Avatar billede geeeet Nybegynder
15. maj 2001 - 15:11 #5
Hmm den side hvor jeg gerne vil have fejl frem, der vil den ikke...

men i en lille testside bare med en lille fejl, vil den godt så det er browseren der er lidt skør..

Tak for hjælpen..

/Geeeet