Avatar billede muffer Nybegynder
30. august 2006 - 09:02 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

problemer med modtagelse af post

Hej Eksperter.

Jeg har et lille problem med min Outlook. Jeg har 3 kontoer sat op. Men på den ene kan Jeg ikke modtage post engang imellem. Det er hamrene iriterende. Hvis Jeg tager status for send/modtag op så står den og hænger i vip.cybercity.dk - Modtager (Status - Behandler) Den sender fint. Cybercity svare ikke på mine mails og efter 51 min i telefonen igår uden at få fat i nogen som kan hjælpe så prøver Jeg her.

Jeg tror at det er noget opsætning i mit outlook da outlook ekspres virker fint.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
11. september 2006 - 03:12 #1
Hvis din servertimeout står til standard værdi, står den til 1 minut. Hvis det så tager længere tid, er der nok noget ged i Outlook. Prøv at køre "Find og ret fejl" i "hjælp". Kontrollér lige først at du ikke er kommet til at markére noget med SSL eller "Sikker adgangskode" ved den pågældende mailadresse!
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
21. september 2006 - 21:33 #2
Resultat?
Avatar billede muffer Nybegynder
22. september 2006 - 08:38 #3
Den laver desværre samme nummer. Der skal måske tilføjes at der popper en kasse op med adgangskode og konto nr. Den er udfyldt med de rigtige data. For hvis Jeg trykker ok. Så virker den igen i måske en time.....
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
22. september 2006 - 09:05 #4
Jeg vil foreslå at du opretter en dublet af kontoen, helt fra bunden. Deaktiver hentning midlertidigt fra den gamle.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
22. september 2006 - 09:11 #5
Hvilken version af Outlook har du?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
22. september 2006 - 09:57 #6
Jeg har fundet ud af at hvis du kortvarigt mister din internetforbindelse, går Outlook offline, indtil du får forbindelse. Dette skulle fremtvinge en ny godkendelse af adgangskoden.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
22. september 2006 - 10:06 #7
http://support.microsoft.com/kb/821574/en-us

Har du i øvrigt opdateret Office til seneste servicepacks?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
22. september 2006 - 10:21 #8
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
30. september 2006 - 19:40 #9
Hvad finder du ud af?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
15. oktober 2006 - 19:31 #10
??
Avatar billede muffer Nybegynder
21. oktober 2006 - 23:25 #11
Ja Jeg har prøvet næsten alt. Det hjælper ikke selv om Jeg kablet forbindelsen. Har skiftet computer og nu virker det uden problemer. Men tak for de mange forslag.