Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
25. august 2006 - 14:55 Der er 2 kommentarer

HJælp til logo

Hey :)

Jeg har en ven, der driver flg. sider:
www.pilsnersiden.dk
www.kaffesiden.dk
www.tesiden.dk
www.kakosiden.dk

Han vil gerne have lavet et logo til siderne, helst et logo der kan bruges på alle 4 sider. Dvs, der skal indgå et eller andet fra hver side, der har noget med alle siderne at gøre.
Han har spurgt mig om hJælp, da pengekassen er i minus, men Jeg kan desværre ikke finde ud af sådan noget, men tænkte Jeg måske kunne få hJælp hos Jer eksperter :)

Logoet skal ikke være alt for stort, men heller ikke alt for småt. Det skal helst være noget der kan indgå i nogle almindelige banner.

Hvis i gider hJælpe med at lave sådan et til ham, ville det være kanon. Jeg smider 200point til ham der laver det logo min ven vælger.
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
26. august 2006 - 12:04 #1
Virkelig ingen der gider HJælpe ? :(
Avatar billede xxmichelxx Nybegynder
29. august 2006 - 17:10 #2
ingen der gider hJælpe ? :(
I pleJer ellers at være rimelig hJælpsomme :)