Avatar billede cyberspace Nybegynder
25. august 2006 - 10:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hvor finder jeg de 5.1 højtalere til mine høretelefoner

jeg har for ca et års tid siden købt mig nogle trust høretelefomer med tilhørende kontrolenhed hvor man kan skifte mellem højtaler og høretlf. Men kontrolenheden er beregnet til 5.1 høkjtalere og hvor finder jeg dem der passer til/nogender med garanti kan tilsluttes og bruges

mine høretlf er http://www.edbpriser.dk/Listproducts.asp?ID=169&Sort=Wanted&Parent=393&Soegeord=Trust+Silverline+751B+
Avatar billede overclockdk Nybegynder
25. august 2006 - 10:41 #1
Hmm har du prøvet at overveje alle 5.1 højttalere passer til?

og hvis dette er fuldstændig umuligt kig her: http://www.trust.com/products/productgrp.aspx?grp=SPEAKERS
Avatar billede cyberspace Nybegynder
25. august 2006 - 10:46 #2
hæjtaler stikke skal jo passe til kontrolenheden bl.a. derfor mit spm
Avatar billede cyberspace Nybegynder
25. august 2006 - 11:08 #3
checker i løbet af weekenden og vender tilbage
Avatar billede cyberspace Nybegynder
28. august 2006 - 07:42 #4
har ikke lige fundet nogen jeg vil købe men takker for linket og kan hvis ikke tillade mig andet end at give point