Avatar billede qaaq Nybegynder
24. august 2006 - 17:49 Der er 4 kommentarer

gør flere <h2> noget?

Hej

Jeg vil lave en overskrift med <h1> og derunder 1-20 underoverskrifter med <h2>.

Er det godt eller dårligt rent SEO mæssigt? (kan det opfattes som spam?)
Avatar billede kwudo Nybegynder
24. august 2006 - 17:52 #1
Vil ikke opfatte det som spam, spam er når der sendes unødige mails ud, eller der sendes gentagne mails ud.

Men kommer an på din opstilling, hvis det bare står
<h1>
<h2>
..

osv. Hvis du forstår, vil det nok være lidt forvirrende :-)

Men nej, vil ik betragte det som spam.
Avatar billede qaaq Nybegynder
24. august 2006 - 18:07 #2
spam kan forstås på flere måder end blot uopfordrede mail. Man kan sagtens spamme google ved f.eks. at skrive sit søgeord 100 gange i træk. Google botten vil i hvert fald ikke være glad for det, og blokere for det.

Jeg synes ikke jeg fik svar på mit spørgsmål, min opstilling vil være noget i retning af:

<h1>Cykler</h1>
<h2>Rød cyklel</h2>
<p>Cykel i rød, knaldgod kvalitet, bla bla bla</p>
<h2>Blå cyklel</h2>
<p>Cykel i blå, knaldgod kvalitet, bla bla bla</p>
<h2>Gul cyklel</h2>
<p>Cykel i gul, knaldgod kvalitet, bla bla bla</p>
Avatar billede jokkejensen Novice
24. august 2006 - 20:05 #3
det er den eneste korrekte måde at gøre det på, og det accepterer google, i min overbevisning, med kyshånd..
Avatar billede goose Nybegynder
25. august 2006 - 08:57 #4
Hvis du er i tivivl, så brug da op til H6, du kan jo altid style dem med CSS.

H-tags er jo til for at fortælle vigtigheden af overskriften, så jeg tror du vil få mere ud af at sprede din h-tags - med mindre det hele er lige vigtigt :o)

/Goose