Avatar billede cfjensen Nybegynder
24. august 2006 - 16:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kasparsky - systemressourcer

Jeg har installeret Kasparsky Suite på en af mine PCer, da jeg havde haft et rigtig ondisndet angreb, og nu ville købe dt bedste af det bedste. Den virker også godt, men selv efter at have puttet 512Mb ekstra RAM i systemet (2,6 GHz pentium 4) har jeg en fornemmelse af at Kasparsky er MEGET hård ved systemresourcerne. Antihacker modulet har jeg slået fra - ellers kører det helt helt langsomt.

På anden maskine har jeg CAs E-trust og på en tredie Norton ANtivirus - og på disse synes jeg ikke problemet er stort.

Er der nogen der har generelle erfaringer med antivirusprogrammer set i lyset af krav til systemressourcer?

Skal jeg bare delete Kasparsky og så sige fandens det var den plovmand - eller er der noget at gøre?

Frits
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
24. august 2006 - 17:20 #1
Har Kaspersky og Norton som firewall, synes kun det er i opstarten at Kaspersky bruger ressurser ca. 2-3 minutter, har indstillet min til at updatere hver fjerde dag.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
24. august 2006 - 17:24 #2
Det er så ikke Suiten, men antivirus 5.0.227 ;-)
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
24. august 2006 - 19:08 #3
Kaspersky plejer nu ikke at være slem. Hvad har du haft af sikkerhed på før Kaspersky ? Hvis der skulle ligge nogle rester, kan det godt de problemer du nævner
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
24. august 2006 - 19:21 #4
Prøv at rense ud i gamle reg. filer og andet.

Med CCleaner.http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. november 2006 - 19:20 #5
feedback?
Avatar billede cfjensen Nybegynder
19. juni 2011 - 10:52 #6
lukket