Avatar billede apo Praktikant
23. august 2006 - 15:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Google - GWT (Sitemaps)

Hej.

Jeg er inde på min konto hos Google Webmaster Tools (Sitemaps), og under punktet 'Statistik for gennemgang' står der:

"Data er i øjeblikket ikke tilgængelige. Kontroller, om der er kommet statistik for dit websted, på et senere tidspunkt."

Er det fordi Google er i gang med at indeksere mine sider eller er der ikke kun hos mig, at oplysningerne ikke er tilgængelige?
Avatar billede swiatecki Novice
23. august 2006 - 16:33 #1
virker heller ik ved mig.. testede idag
Avatar billede jesperfrier Nybegynder
25. august 2006 - 07:47 #2
For mit vedkommende gik der flere måneder før der kom indhold.
Så jeg vil bare afvente og kontrollere løbende.

Mvh
Jesper Frier
www.brandedmails.com
Avatar billede apo Praktikant
26. august 2006 - 14:40 #3
Jo, men der har tidligere været data. Det er det, der undrer mig.
Avatar billede apo Praktikant
26. august 2006 - 22:40 #4
*LOL* nu har jeg endelig tilgængelige data hos GWT... Men nu kan jeg ikke logge ind på AdSense.

Nå, swiatecki læg et svar så deler du pointene sammen med jesperfrier.
Avatar billede apo Praktikant
02. september 2006 - 14:38 #5
Jeg lukker her.

swiatecki > Da jeg ikke har modtaget et svar fra dig, kan jeg ikke give points. Derfor tilfalder alle pointene jesperfrier.