Avatar billede harnbjerg Nybegynder
18. august 2006 - 17:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Pc'en kører langsomt, når den en sjælden gang finder skærmen

Pc'en er med wxppro, når jeg starter i kold tilstand finder den somme tider skærmen. Hvis jeg starter den en gang til efter at den har været startet finder den aldrig skærmen. Når den er startet går den i sort og kommer med fejlmeddelser og så er der ikke andet at gøre end at lukke den igen. Jeg har forsøgt med andre ram, ny harddisk, da jeg installerede wxppro på den nye harddisk kom den med "blå skærm" hvis det er første gang du ser denne..............
Jeg har også forsøgt mig med et gammelt grafikkort, men det var lige efter at den havde været startet og den holdt da også stilen, og fandt ikke skærmen :o)

Forslag modtages

Venlig hilsen

Harnbjerg
Forslag modtages
Avatar billede bikerbirk Nybegynder
18. august 2006 - 20:32 #1
Det lyder som ca. det samme problem som jeg havde - problemer med Processor/bundkort. Den starter op i sort skærm ca 7-8/10 gange og de andre går det bare i fisk. Jeg udskiftede begge dele.
Den med blå skærm - Jeg fik samme besked med mit nye bundkort+processor. Jeg byttede rundt på IDE kablerne på motherboardet og pludselig var den fit for fight.
Avatar billede draeber Nybegynder
18. august 2006 - 22:07 #2
som bikerbirk er inde på, så lyder det som om bundkort eller CPU er brændt af!
Uden at vide, hvad du har, vil jeg foreslå, at du skifter begge dele, medmindre de er meget nye!
Avatar billede harnbjerg Nybegynder
20. august 2006 - 16:47 #3
Tak for hjælpen begge to. Bikerbirk kom først, derfor får han pointene.
Smider du lige et svar bikerbirk?

Venlig hilsen

Harnbjerg
Avatar billede bikerbirk Nybegynder
26. august 2006 - 18:28 #4
Svar