Avatar billede dr-kermit Nybegynder
18. august 2006 - 14:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

C# udvikler til webshop

Hejsa Allesammen,

Jeg er selv C# udvikler, men har af andre årsager ikke tid til at lave en webshop.

Det jeg skal bruge er en udvikler der kan lave det hele, database, website og gerne et admin modul også.

Design til shoppen er lavet det er bare at komme igang med koden. Der vil være en del snakken frem og tilbage omkring design af databasen, da den skal kunne indeholde flere forskellige produkt typer.

Men det tager vi efterhånden.

Jeg ser at det hele bliver bygget op omkring .Net 2.0 Frameworket og ved hjælp af masterpages i særdeleshed.

Hvor meget vil i tage for det i timepris eller samlet pris. (er godt klar over at det pt. ikke er muligt at komme med en samlet pris på dette system)

mvh Kenneth Nielsen
Avatar billede areon Nybegynder
18. august 2006 - 17:10 #1
Hej Kenneth,

Jeg kan have et løsningsforslag til dig..

Kontaktmig venligst på sorensen@orangeweb.dk

Med venlig hilsen
Thomas Sørensen
Avatar billede krismort Nybegynder
19. august 2006 - 11:59 #2
Hvis det stadig er aktuelt er du osse velkommen til at tage kontakt til mig på kristianmortensen@mailme.dk
Giv mig en krav specifikation så skal jeg lave et groft tilbud på det.
Avatar billede oleko Nybegynder
21. august 2006 - 08:55 #3
Hej Kenneth
Jeg har stor erfaring i hele forløbet omkring ASP/ASP.NET registrerings- og rapporteringsløsninger.

Du kan kontakte mig på ole@koblauch-it.dk
Avatar billede brian-johansen Nybegynder
25. august 2006 - 23:20 #4
Hej Kenneth,

Du er meget velkommen til at kontakte mig på info [at] bjsolutions.dk

mvh Brian
Avatar billede dr-kermit Nybegynder
26. august 2006 - 08:20 #5
For god ordens skyld skal det lige siges at jeg takker for jeres kommentarer og svar, men har fundet en der laver det.

Mvh Kenneth Nielsen