Avatar billede arno Nybegynder
17. august 2006 - 21:39 Der er 10 kommentarer

Personal Web Site

Hej ..
Heg har lige installeret VS2005 og prøvet at lave min egen side ud fra VS2005 - Personal Web Site...

Der har jeg oprettet mig selv som admin, med et bruger navn og password..

Starter jeg sitet fra VS2005 kan jeg logge mig på som admin, men

Logger jeg mig ind via en browser på en anden maskine kommer jeg ikke på.. jeg kan se at jeg har fat i databasen, og der kommer ingen fejl beskeder...

Er der nogen der har prøvet dette og har løst problemet, som kan hjælpe ??
Avatar billede websam Nybegynder
17. august 2006 - 21:59 #1
Har du lagt dit site op på en server når du tester dette ?

/Websam
Avatar billede arno Nybegynder
17. august 2006 - 21:59 #2
ja
Avatar billede arno Nybegynder
17. august 2006 - 22:00 #3
sitet køre direkte på min egen server hvor jeg også udvikler..
Avatar billede websam Nybegynder
17. august 2006 - 22:16 #4
Bruger du samme adresse på den anden computer noget alá :

http://localhost:2368/.......

/Websam
Avatar billede arno Nybegynder
17. august 2006 - 22:37 #5
Hvis jeg logger på min udviklingsmaskine er det med http://localhost:<et nummer>/,
mens min internetserver er med http://www.domain.com

Jeg tror der en indstilling et eller andet sted jeg skal have slået til, som mit vs2005 automatisk sætter og min internetserver ikke sætter..

Om det evt. kan være noget med user password på min sql ?? det der under mig er at jeg kan se mine billeder m.v. mens jeg ikke kan logge.. begge dele bruger den samme datareader og samme forbindelse...

Jeg kan bare ikke se hvor det går galt..
Avatar billede arno Nybegynder
17. august 2006 - 22:38 #6
logge på ikke logge, undskyld det går lidt stærkt
Avatar billede websam Nybegynder
17. august 2006 - 22:44 #7
Det tror jeg ikke det jeg har flere systemer kørende på min udviklings maskine som oxo køre påå min server og det eneste jeg ændre er stien til databasen.

/Websam
Avatar billede arno Nybegynder
17. august 2006 - 22:56 #8
hummmm
Avatar billede websam Nybegynder
17. august 2006 - 23:08 #9
Jeg har tilmed taget den personal website og lagt direkte over på min webserver og det har virket fint, så jeg er lidt på bar bund desværre :o(

/Websam
Avatar billede websam Nybegynder
18. marts 2009 - 20:39 #10
Lukketid ?