Avatar billede jack1305 Nybegynder
16. august 2006 - 17:26 Der er 3 kommentarer

Seriøs og kreativ du ved hvad du snakker om

Hej med jer!

Med fare for at der bliver grinet stort...
Jeg er lige fyldt 40 og har krise ( smil ) gider ikke arbejde for andre mere. Er i dag salgschef i Dansk Virksomhed.
Gift og 2 børn.
Jeg har ligesom mange af jer andre haft lyst til at skabe hittet på nettet men grundet i høj grad manglende it færdigheder svært ved at se "hvad kan lade sig gøre"
Jeg er inspirerret af sider som
www.singshot.com
www.meebo.com
www.dodgeball.com
www.zunafish.com
Jeg vil gerne lave noget der har internationale mulighedder
e-comerse eller wasting time side..
Har du ideer? skal vi udveksle? partnerskaber?
Jeg tilbyder salgs erfaring samt marketings erfaring/ kontakter
til billige programører i Indien ( smil ) o.s.v., samt vil selvfølgelig selv bruge penge på et projekt som jeg tror på.
Du skulle helst være i den situation at du er ekstrem dygtig inden for dit felt og heller ikke bleg for at selv bruge penge på et projekt som du selv tror på samt have samme holdning til livet som jeg: at det ikke altid er dårligt at flere får adgang til kagen, det giver sparring og partnerskaber har det oftest sjovere når det går godt.
Seriøst og lidt udsvævende ment, men lad os starte en snak.

Mvh Jack
Avatar billede fun22 Nybegynder
16. august 2006 - 17:36 #1
Hej jack, har du evt msn? Jeg har da en idé..

Min msn: jtp@home2.gvdnet.dk
Avatar billede diggerx Nybegynder
16. august 2006 - 23:55 #2
Hej Jack

Jeg har et grydeklart projekt som er testet igennem et år og er næsten klar til at sælge.

send en mail til info@macuu.dk med kontaktoplysninger
Avatar billede kotler Nybegynder
17. august 2006 - 10:00 #3
Hej Jack1305
Hvad skete der med din sidste tråd? http://www.eksperten.dk/spm/605304
Jeg husker da, at der var en del, der kom med ideer og projekter, du kunne deltage i...