Avatar billede xcc.dk Nybegynder
16. august 2006 - 09:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Current path

Jeg skal konvetere nogle meta data til txt filer og i den forbindelse skal jeg bruge en Drivelistbox og en Dirlistbox... når jeg stiller mig i f.eks. C:\Windows kan man så lave det som en current path ... altså sådan at den bruger stien man har fundet med dirlistboxen til at skrive til .. og hvordan får man drivelistboxen til at vælge disk for dirlistboxen ?
Avatar billede mcgoat Nybegynder
16. august 2006 - 09:35 #1
sub drivelist1_change()
dirlistbox.path = drivelist1.drive ' eller også er det dirlistbox.drive = drivelist1.drive
end sub
Avatar billede xcc.dk Nybegynder
16. august 2006 - 09:43 #2
hvad så med stien ?
Avatar billede xcc.dk Nybegynder
16. august 2006 - 09:46 #3
send lige svar så får du points
Avatar billede mcgoat Nybegynder
16. august 2006 - 13:33 #4
okaj :)