Avatar billede filmeditor Praktikant
15. august 2006 - 21:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ang. Cool Cat

Hej jer alle.

Nu har dette spørgsmål dog ikke så meget med elektronik at gøre. Men jeg vil alligvel forsøge mig.

Jeg en gut på 27 som gik i folkeskolen i de tidlige 90er. Dengang udkom et blad/brochure med alverdens fede og flotte plakater man kunne bestille. Der var bl.a. plakater af biler, eksotiske strande, kvinder og meget andet. Jeg mener endda også at der var til at købe t-shirts og badehåndklæder... Altså virkelige fede ting.
Nå men bladet/brochuren hed vistnok Cool Cat, og det kunne være fedt hvis det stadig eksisterede. Jeg har ledt overalt på nettet, men kan bare finde...nada.

Kan i huske bladet?

Håber at der er nogle som kan hjælpe.
Paul
Avatar billede kenp Novice
16. august 2006 - 11:11 #1
Nu er det ihvertfald ikke et spøgsmål ang. eksperten.. så luk dette spørgsmål og opret det i fridebat i stedet for.
Avatar billede filmeditor Praktikant
16. august 2006 - 18:23 #2
OKAY OKAY OKAY, jeg gjorde da et forsøg. :o(
Avatar billede kenp Novice
16. august 2006 - 19:00 #3
jep ;)