Avatar billede madm Nybegynder
15. august 2006 - 12:58 Der er 3 kommentarer

Indstille en router til at arbejde som kun access punkt. (ZyAir)

Jeg har en Zyxel Zyair G-2000 trådløs router. Den er normalt indstillet med DHCP og Firewall.

Nu har jeg fået ny udbyder, som leverer IP-adresserne, så nu skal routeren konfigureres, så den kun virker som et access punkt.

Jeg har afbrudt DHCP og Firewall (og NAT/SUA anvendes heller ikke.) Alligevel virker det ikke.

Med et gammelt Access punkt (som dog er ustabilt), kan jeg godt få det hele til at virke, så det må klart være i routeren, at der er et problem.

I routerens manual kan jeg ikke finde et svar.

Er der nogen, der har en løsning?
Avatar billede kenp Novice
15. august 2006 - 14:36 #1
hvis du har deaktiveret disse ting. så skal du bare flytte netstikket fra WAN port til LAN port så vil det virke.
Avatar billede madm Nybegynder
17. august 2006 - 14:20 #2
Hej Kenp.

Tak for svaret.

Venlig hilsen
Michael
Avatar billede kenp Novice
17. august 2006 - 14:30 #3
hvis det virker så mangler du bare at accepter mit svar.