Avatar billede pitzen Nybegynder
11. august 2006 - 14:47 Der er 2 løsninger

Google AdSense: Hvor går grænsen?

Hej eksperter!

Nogle der ved hvor Google sætter grænsen med pornografisk indhold på hjemmesider med hensyn til AdSense?

Jeg går ud fra at påklædte babes ikke er noget problem, men går grænsen ved helt afklædte eller ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. august 2006 - 15:24 #1
I virkeligheder er det et spørgsmål om du vil tjene eller ikke tjene på adsense.

Det der er humlen er at du kun tjener penge hvis dine brugere klikker på dine adsense annoncer og der gør du vbel kun, hvis annoncerne har noget med det de har søgt på at gøre. Folk der kikker på babes klikker vil ikke på annoncer for vaskemiddler.

Du skal derfor spørge dig selv hvad google vil identificerer som dine siders emne, hvis google identificerer at det handler om porno og babes, så vil de annoncerer for noget der er relevant for det (her skal du lige læse googles adsense bestemmelser, jeg kunne nemlig godt forestille mig at de ikke godkender pornosites).

Helt generelt bør du sørge for at dit emne er klart og at alt det du har på dine sider er relevant for emnet.

Jeg har skrevet en artikel om adsense som du med fordel kan læse.
Avatar billede sorensen_123 Nybegynder
12. august 2006 - 13:34 #2
Står selv på siden:
Webstedet må ikke indeholde:

Overdreven brug af bandeord
Vold, racisme eller propaganda imod individer, grupper eller organisationer
Hacking/cracking-indhold
Ulovlige stoffer, receptpligtig medicin og medicinsk udstyr
--->Indhold, der er pornografisk eller ikke egnet for mindreårige
.....