Avatar billede datasource Nybegynder
10. august 2006 - 17:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nyheder, artikler osv.

Hej eksperter.

Jeg søger en eller gerne flere selvfølgelig, som har lyst til at hjælpe mig med siden www.sourceload.com
Det drejer sig om at skrive nyheder, artikler, guides osv. på engelsk.

Jeg har desværre ikke penge indblandet i siden så det bliver på frivillig basis, men jeg kan sige at den dag siden begynder at tjene på annoncering vil de frivillige være de første der får deres andel af det ;)
Avatar billede datasource Nybegynder
10. august 2006 - 17:29 #1
I kan evt. kontakte mig på pbf.soft@gmail.com
Avatar billede datasource Nybegynder
10. august 2006 - 18:24 #2
Slet ingen der har lyst til at pleje deres engelsk lidt ?
Avatar billede datasource Nybegynder
10. august 2006 - 22:19 #3
200 points kan vel heller ikke være værst for at skrive et par nyheder og sådan ?
Avatar billede zzup Nybegynder
11. august 2006 - 11:00 #4
Altså.. Hvilke slags nyheder? og er der krav på at skulle skrive min. 5 nyheder om ugen? eller hvordan? Jeg går selv i skole imens, arbejder osv. så har nok ikke tid til at skrive nyheder hver dag..
Avatar billede Slettet bruger
14. august 2006 - 19:14 #5
Jeg er i forvejen:P Giv mig giig psd0f9sdhfpsa v mig giv m POINT mine:P
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
15. august 2006 - 15:59 #6
gå ind på Sitepoint.com's forum eller Digitalpoint.com's forum og spørg efter skribenter. der er MANGE og sikkert et par der vil hjælpe ud med en aftale