Avatar billede martin1000ben Nybegynder
09. august 2006 - 14:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Borde i restaurant (javascript)

Jeg sidder med en lille idé om en opgave.
Dog er der en ting som jeg ikke selv kan klare.

Jeg sidder og tænker på at man over et felt på en hjemmeside kan trykke på en knap (knapperne er fx 1 bord og 2 stole - 1 bord og 4 stole osv), hvor der så bliver indsat et "bord" i feltet. Bordet er bare et rent billede.

Knapperne skal komme via at man putter et billede ind i en mappe også kalder billedet fx 1_bord_2_stole.gif 1_bord_4_stole.gif osv.

Dog kræver det at man kan få X Y aksen hvor de indsatte borde nu er blevet sat. Dette skulle gerne ende i et array.

Ovenstående skal jo nok laves i noget javascript, gerne crossbrowser venligt. (ihvertfald i IE og Firefox)

Er der en der kan komme med et seriøst bud på ovenstående opgave?
Deadline er der endnu ikke nogle af - men jeg tænker at ca. 2 uger til opgaven skulle kunne klare det.
Avatar billede martin1000ben Nybegynder
09. august 2006 - 14:33 #1
Man kan selvfølgelig putte ligeså mange borde ind i feltet som der er borde i restaturanten.

Outputtet skulle gerne give et array noget ala

array(0 => array(bordtype=>2 stole,x=>100,y=>200)
      1 => array(bordtype=>4 stole,x=>120,y=>220)
);
Avatar billede mr_bacardi Nybegynder
11. august 2006 - 06:33 #2
Jeg kan lave det for 700kr indenfor 14 dage.
Kontakt mig på
netsalg @ gmail . com
(Husk at fjerne mellemrummene)
Uddyb venligst funktionaliteten af det ønskede, og især om du kun ønsker "resultatet" skal blive et JavaScript array med x og y posigtioner på skærmen?
Avatar billede martin1000ben Nybegynder
09. oktober 2006 - 04:11 #3
Desværre røg opgaven til en anden - så desværre